Skocz do zawartości

pomoc przy gaźnikach


marco
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc może ktoś ma pomysł jak to naprawić.

Na razie miałem zrobione silikonem jednak zatyka to jedynie dziurę w dalszym ciągu nie można porządnie przymocować filtr do gaźnika.

Tam gdzie znajduje się silikon pod spodem jest dziura którą niechcący przewiercił poprzedni właściciel który naprawiał gaźniki wiertarką. :smile2: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj może poxiliną - dokładnie wyczyść miejsca, gdzie będziesz ją nakładał i nadbudój ubytki. Swego czasu robiłem podobny manewr w głowicy samochodu i widzę że poxilina dobrze znosi temperaturę i olej.

powszechnie wiadomoże POXILINA to podstawowe narzędzie jest jeszcze problem z gwintem ale wymyśliłem po konsultacji z Szable że dorobie jakąś lulejke z gwintem i przykleje na poxiline a resztę szczelin wypełnię silikonem

 

tyle że nie wiem czy POXILINA przylkei sie do gaźnika :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc może ktoś ma pomysł jak to naprawić.

Na razie miałem zrobione silikonem jednak zatyka to jedynie dziurę w dalszym ciągu nie można porządnie przymocować filtr do gaźnika.

Tam gdzie znajduje się silikon pod spodem jest dziura którą niechcący przewiercił poprzedni właściciel który naprawiał gaźniki wiertarką. :smile2:  ;)

 

Polecał bym zamiast poxiliny również żywicę o nazwie płynny metal, sprzedawana jest u Loctita, a także w sklepach z lakierami. Wynalazek jest specjalnie przewidziany do podobnego typu napraw.

Po zastygnieciu można w tym wiercić i gwintować.

Osobiście natomiast bym zdemontował gaźnik i zaniósł do pkt. spawającego aluminium, nadleją i będzie jak oryginał.

Naprawiałem kiedyś i uszkodzoną głowicę od motoroweru i inne uszkodzone aluminiowe części i ręczę że jest to najlepsze rozwiązanie.

Pozdrawiam

RobB. 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się orientowałem gaźników nie można spawać  

ale mogę się mylić

w ogóle to niewiem czy są one wykonane z aluminium :?:

 

Nic się nie stanie, wszystkie są ze stopów na bazie aluminium, i nawet jak by nieco nadlewka była wieksza czy powstałby jakiś garbek to zawsze można poprawić pilnikiem czy papierem ściernym.

Spawa się łukiem elektrycznym w osłonie argonu(czasem CO2 jak ktoś skneruje) podając metal z drutu (podobnie jak przy spawaniu gazowym) . Dobierając odpowiedni rodzaj drutu mozna praktycznie spawać wszystko.

Przy bardzo dużych obiektach i rozległych spawach nalezy jedynie obawiać sie naprężeń pomiędzy goracym spawem i zimnym obiektem co może spowodować deformację. Wtedy należy przed spawaniem nagrzać całą część i po spawaniu powoli ją studzić.

Innych przeciwskazań nie ma.

W Poznaniu trudno mi podać kto to może robić w Łodzi jest porządna firma na ulicy Trwałej (nomen omen), nie pamiętam numeru lecz nie ma to znaczenia cała ulica to tylko kilka domów.

Pozdrawiam

RobB. 8O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tańszy klej od loctita i nazywa sie drago jest dwuskładnikowy i jak sklei to niepuści niewiem czy da sie w tym gwintowac ale raczej tak bo jest to tzw.ciekły metal.Kumpel miał tym sklejoną pompe wody (śmigiełki bo miał gwint zjechany) a ja pokleiłem chłodnice i jest gucio :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jest masa ktora klei aluminium , meatal. stopy jest to wynalazek usa jedz do przezmierowa na ul wiosny ludow hurtownia luma ja tam dostarczam moje wyroby chlopaki tez smigaja na moto powiedz o co chodzi i masz problem z glowy serio jest to ok

 

pzdr grzybas

 

ps powiedz ze jestes od tomka z firmy auto moto linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i gadałem z fachowcami i co się dowiedziałem

mianowicie to że filtr nie dolega dokładnie napewno nie jest przyczyną tak złej pracy gaźników :o no i już nie wiem co robić kompletna załamka

opis problemu po zamontowaniu gaźników:

sprzęt przebiera na wolnych,

wkręca się na obroty ale już z powrotem schodzi bardzo powoli

jakie mogą być tego przyczyny

dodam że w zeszłym sezonie robiłem gaźniki u mechanika czyszczenie i regulacja przez około miesiąc po tym chodziło bardzo ładnie a potem już dupa

POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki informuję że dziurkę udało mi się wczoraj zalepić :flesje:

dziękuje wszystkim za pomoc i porady

teraz pozostało tylko czyszczenie i regulacja :roll:

naprawiłem metodą na szpilkę

tzn. do dziurki po gwincie dorobiłem śrubke wkładając ją łepkiem w dół

śrubkę przyklejiłem na POXILINE :) świetny pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...