marco Opublikowano 12 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 Proszę o pomoc może ktoś ma pomysł jak to naprawić.Na razie miałem zrobione silikonem jednak zatyka to jedynie dziurę w dalszym ciągu nie można porządnie przymocować filtr do gaźnika.Tam gdzie znajduje się silikon pod spodem jest dziura którą niechcący przewiercił poprzedni właściciel który naprawiał gaźniki wiertarką. :smile2: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 12 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 Spróbuj może poxiliną - dokładnie wyczyść miejsca, gdzie będziesz ją nakładał i nadbudój ubytki. Swego czasu robiłem podobny manewr w głowicy samochodu i widzę że poxilina dobrze znosi temperaturę i olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 12 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 Spróbuj może poxiliną - dokładnie wyczyść miejsca, gdzie będziesz ją nakładał i nadbudój ubytki. Swego czasu robiłem podobny manewr w głowicy samochodu i widzę że poxilina dobrze znosi temperaturę i olej.powszechnie wiadomoże POXILINA to podstawowe narzędzie jest jeszcze problem z gwintem ale wymyśliłem po konsultacji z Szable że dorobie jakąś lulejke z gwintem i przykleje na poxiline a resztę szczelin wypełnię silikonem tyle że nie wiem czy POXILINA przylkei sie do gaźnika :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 12 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 Możesz wyczyścić i zmatowić jakieś schowane miejsce na gaźniku i przykleić tam kropelkę na próbę. Jak złapie to najwyżej spiłujesz pilnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 12 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 wrzucam zdjęcie dobrego dla porównania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobB. Opublikowano 12 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 Proszę o pomoc może ktoś ma pomysł jak to naprawić.Na razie miałem zrobione silikonem jednak zatyka to jedynie dziurę w dalszym ciągu nie można porządnie przymocować filtr do gaźnika.Tam gdzie znajduje się silikon pod spodem jest dziura którą niechcący przewiercił poprzedni właściciel który naprawiał gaźniki wiertarką. :smile2: ;) Polecał bym zamiast poxiliny również żywicę o nazwie płynny metal, sprzedawana jest u Loctita, a także w sklepach z lakierami. Wynalazek jest specjalnie przewidziany do podobnego typu napraw.Po zastygnieciu można w tym wiercić i gwintować.Osobiście natomiast bym zdemontował gaźnik i zaniósł do pkt. spawającego aluminium, nadleją i będzie jak oryginał.Naprawiałem kiedyś i uszkodzoną głowicę od motoroweru i inne uszkodzone aluminiowe części i ręczę że jest to najlepsze rozwiązanie.PozdrawiamRobB. 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 12 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 z tego co się orientowałem gaźników nie można spawać ale mogę się mylićw ogóle to niewiem czy są one wykonane z aluminium :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 12 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 To jest na pewno najlepsza metoda, ale trzeba uważać na to, że gażniki są robione ze specjalnego stopu, a nie z aluminium, tak jak np. głowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobB. Opublikowano 12 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 z tego co się orientowałem gaźników nie można spawać ale mogę się mylićw ogóle to niewiem czy są one wykonane z aluminium :?: Nic się nie stanie, wszystkie są ze stopów na bazie aluminium, i nawet jak by nieco nadlewka była wieksza czy powstałby jakiś garbek to zawsze można poprawić pilnikiem czy papierem ściernym.Spawa się łukiem elektrycznym w osłonie argonu(czasem CO2 jak ktoś skneruje) podając metal z drutu (podobnie jak przy spawaniu gazowym) . Dobierając odpowiedni rodzaj drutu mozna praktycznie spawać wszystko. Przy bardzo dużych obiektach i rozległych spawach nalezy jedynie obawiać sie naprężeń pomiędzy goracym spawem i zimnym obiektem co może spowodować deformację. Wtedy należy przed spawaniem nagrzać całą część i po spawaniu powoli ją studzić.Innych przeciwskazań nie ma.W Poznaniu trudno mi podać kto to może robić w Łodzi jest porządna firma na ulicy Trwałej (nomen omen), nie pamiętam numeru lecz nie ma to znaczenia cała ulica to tylko kilka domów.PozdrawiamRobB. 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 12 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 chyba wiem kto mi pomorze pojadę zapytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fasola Opublikowano 12 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2004 jest tańszy klej od loctita i nazywa sie drago jest dwuskładnikowy i jak sklei to niepuści niewiem czy da sie w tym gwintowac ale raczej tak bo jest to tzw.ciekły metal.Kumpel miał tym sklejoną pompe wody (śmigiełki bo miał gwint zjechany) a ja pokleiłem chłodnice i jest gucio :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybek Opublikowano 13 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2004 Witam jest masa ktora klei aluminium , meatal. stopy jest to wynalazek usa jedz do przezmierowa na ul wiosny ludow hurtownia luma ja tam dostarczam moje wyroby chlopaki tez smigaja na moto powiedz o co chodzi i masz problem z glowy serio jest to ok pzdr grzybas ps powiedz ze jestes od tomka z firmy auto moto linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 15 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 narazie nie miałem wiele czasu żeby robić sprawidzłem jedynie że POXILINA przykleiła się do gaźnika teraz będe kombinował dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 17 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2004 no i gadałem z fachowcami i co się dowiedziałemmianowicie to że filtr nie dolega dokładnie napewno nie jest przyczyną tak złej pracy gaźników :o no i już nie wiem co robić kompletna załamkaopis problemu po zamontowaniu gaźników:sprzęt przebiera na wolnych, wkręca się na obroty ale już z powrotem schodzi bardzo powolijakie mogą być tego przyczynydodam że w zeszłym sezonie robiłem gaźniki u mechanika czyszczenie i regulacja przez około miesiąc po tym chodziło bardzo ładnie a potem już dupaPOMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 18 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2004 oki informuję że dziurkę udało mi się wczoraj zalepić :flesje: dziękuje wszystkim za pomoc i poradyteraz pozostało tylko czyszczenie i regulacja :roll: naprawiłem metodą na szpilkętzn. do dziurki po gwincie dorobiłem śrubke wkładając ją łepkiem w dółśrubkę przyklejiłem na POXILINE :) świetny pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.