StrongDrinker Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 witam mam ostatnio taki problem z moją kawą po wymianie oleju w silniku w jego prawej części zaczeło coś cykać przed tym nic nie było słychać olej jaki wlałem to castrol 10 w40 gps cykanie słychać tylko na biegu jałowym po dodaniu gazu cykanie znika niedawno miałem ściąganą głuwice i przy okazyji posprawdzałem wszystkie luzy zaworowy wszystko jest w normie a cykanie dalej jest no jeszcze jedno po czyszczeniu gażników zephyr zaczoł troche dziwnie chodzić jakoś powoli schodzi z obrotów i nieraz obroty same podskakują miby przyczyna togo mogło być fałszywe powietrze ale ktućce są cale obejmy też opaski pozmienałem ale bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLOSUZUKI Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Sprawdź sprzęgło (kosz sprzegłowy) :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam kolega miał Zephyra i na początku jeździł na Castrolu, przy kolejnej zmianie oleju wlał Motula i co ciekawe na Motulu silnik chodził nieco ciszej, możesz jeszcze sprawdzić uszczelnienie kolanek są tam miedziane podkładki, u kolegi tez tak cykało i okazało się że jedna poleciała, inna sprawa że te silniki chodzą dosyć głośno tak że to też musisz wziąć pod uwagę jaki masz przebieg przy swoim ?? a co do gaźników to na pewno będziesz musiał zrobić synchronizacje pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 witam mam ostatnio taki problem z moją kawą po wymianie oleju w silniku w jego prawej części zaczeło coś cykać przed tym nic nie było słychać olej jaki wlałem to castrol 10 w40 gps cykanie słychać tylko na biegu jałowym po dodaniu gazu cykanie znika niedawno miałem ściąganą głuwice i przy okazyji posprawdzałem wszystkie luzy zaworowy wszystko jest w normie a cykanie dalej jest no jeszcze jedno po czyszczeniu gażników zephyr zaczoł troche dziwnie chodzić jakoś powoli schodzi z obrotów i nieraz obroty same podskakują miby przyczyna togo mogło być fałszywe powietrze ale ktućce są cale obejmy też opaski pozmienałem ale bez zmian. Co do schodzenia z obrotow i nierownej pracy - synchronizacja :) A cykanie nie jestem pewny, ale sprawdzilbym napinacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StrongDrinker Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Co do schodzenia z obrotow i nierownej pracy - synchronizacja :) A cykanie nie jestem pewny, ale sprawdzilbym napinacz. napinacz j jusz sprawdzałem synchronizacje tesz robiłem czy może wiecie jaki ma być poziom paliwa w komorze pływakowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Oryginalnie zgodny z serwisowka. A ze to uzywany motong wiec ideal mozesz ustawic tylko pod colortune, analizator spalin etc. Zrobiles synchronizacje i wolno schodzi z obrotow? Albo zle zrobiles albo bierze Ci lewe powietrze. Sprawdz krućce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.