olenka76 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witam posiadam motocykl suzuki bandit 600 S w którym zamiast zwykłej żarówki HB4 mam żarnik ksenonowy> Nie narzekam na niego, świeci doskonale. Przyjemnością jest jazda wieczorami gdy już jest ciemno ale do rzeczy. Problem polega na tym, że czasami po prostu zgaśnie w trakcie jazdy, wtedy wystarczy wyłączyc przełącznikiem i włączyc z powrotem a świeci nadal. Nieraz to się jeszcze powtórzy a czasami świeci już cały czas. Czasami nie gaśnie w ogóle czasami bardzo często. wszystkie styki, kabelki przełączniki zostały sprawdzone, popryskane chyba WD40 ale mimo to gaśnie nadal. Czy mogę prosic o radę co zrobic :notworthy: , dziękuje pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek3 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam posiadam motocykl suzuki bandit 600 S ... Wygląda na to że z przetwornicą coś sie dzieje, być może się przegrzewa i termiczny układ zabezpieczający wyłącza ją. Można spróbować przemontować ją w inne miejsce - bardziej "przewiewne", a jeśli nic to nie pomoże to prawdopodobnie czeka cię wymiana przetwornicy na nową. Pozdrawiam, Marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiGi Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Też podejrzewałbym przetwornicę, bo objawy jakie przedstawiłaś nie wskazują na nic innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olenka76 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Dziękuję bardzo, na szczęście koszt niewielki bo przetwornica to koło 50 zł Miejmy nadzieje, że to będzie to :wink: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Tylko trzeba kupić przetwornicę motocyklową. hmm a to jest jakaś różnica?? pytam z czystej ciekawości bo wydaje mi się, że są takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olenka76 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Rety nie zastanawiałam się nad tym, mam nadzieję że nie. Mam już kupioną i idzie pocztą do mnie przetwornica ale taka normalna do ksenonów, uniwersalna do każdego rodzaju żarówek nie samochodowa czy motocyklowa. Mam nadzieję, że będzie dobra. Napiszę później jak się sprawuje po wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 jak znam życie to masz chińską przetwornice z co gorsza chińskim palnikiem który dodatkowo masz uszkodzony z tego co opisujesz :bigrazz: jak kupisz kolejny chiński palnik to długo sie nie nacieszysz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olenka76 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 no pewnie tak, ale palnik czyli żarnik masz na myśli więc ten też powinnam wymienic? Zobaczę najpierw co przyniesie wymiana przetwornicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 zacznij najpierw od palnika :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olenka76 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Koledzy wyżej radzili zajrzec do przetwornicy, mam już kupioną. Jak po wymianie nic sie nie zmieni będzie trzeba wymienic "palnik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.