Sylwunio Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witam poszukuje czesci takich jak gaznika Bing i krućca ssacego do takiej WSK w koncu udąło mi sie takowa maszyne wydebic od wója mojego, niestety moto jest po dzwonie (zrobiło kilka metrów w powietrzu i zaliczyło glebe ot typowa crosówa) cechy motocykla wahacz tylni jak w SHL Gazela , brak gaznika, i osprzetu lucasa tkaiego jak lampa czy prostownik, ale posiada zapłon sem ,kiera z poprzeczka szeroka terenowa, koło przednie standard niestety WSK, tłumik górnny no i blotnik do półki, bak duży pekaty z gumami na kolana niebawem fotki , motorek stoi pod Krakowem a ja mieszkam pod Warszawa no i mam tez komarka sporta w stanie orginalnym (bak młotkowy,rama czarna reszta jasno niebeiska) lekko zdziadziałym ale ladnym do wyrwania :) a i jeszcze jedno ma jeszcze skladaka wsk175 posiada kratke pod silnikiem ! no i co najlepsze koło zamachowe na wale pod trybem napedzajacym sprzegło , miałem kilka 175" ale wszystkie miały tam taki pierscien trudny do sciagniecia nawet sciagaczem, koło posiada punce wiec raczej nie samoróba i 2 otwory nagwintowane pod sciagacz ! widział ktos coś takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 (edytowane) http://moto.allegro.pl/item683456661_silni...port_s1_s2.html no i identyczne koło zamchowe na allegro... Edytowane 11 Lipca 2009 przez Sylwunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 (edytowane) Witam poszukuje czesci takich jak gaznika Bing i krućca ssacego do takiej WSK w koncu udąło mi sie takowa maszyne wydebic od wója mojego, niestety moto jest po dzwonie (zrobiło kilka metrów w powietrzu i zaliczyło glebe ot typowa crosówa) cechy motocykla wahacz tylni jak w SHL Gazela , brak gaznika, i osprzetu lucasa tkaiego jak lampa czy prostownik, ale posiada zapłon sem ,kiera z poprzeczka szeroka terenowa, koło przednie standard niestety WSK, tłumik górnny no i blotnik do półki, bak duży pekaty z gumami na kolana niebawem fotki , motorek stoi pod Krakowem a ja mieszkam pod Warszawa no i mam tez komarka sporta w stanie orginalnym (bak młotkowy,rama czarna reszta jasno niebeiska) lekko zdziadziałym ale ladnym do wyrwania :) a i jeszcze jedno ma jeszcze skladaka wsk175 posiada kratke pod silnikiem ! no i co najlepsze koło zamachowe na wale pod trybem napedzajacym sprzegło , miałem kilka 175" ale wszystkie miały tam taki pierscien trudny do sciagniecia nawet sciagaczem, koło posiada punce wiec raczej nie samoróba i 2 otwory nagwintowane pod sciagacz ! widział ktos coś takiego ? Krata pod silnikiem to oczywiście oryginał. WSK Dudek i "sportówki" miały montowany taki "grill"; Takie koło zamachowe było też montowane w Gazeli (kolega miał je zamontowane w swoim motocyklu). Podobno pozwalało to na uzyskanie płynniejszego momentu obrotowego silnika - przez co maszyna lepiej sprawowała się na trasie. Gdzieś też znalazłem informację, że miało ono spełniać rolę koła pośredniego napędu rozrusznika (bo jak wiadomo w początkowych planach te motocykle miały być wyposażone w rozruch elektryczny - nie kojarzę tylko, czy faktycznie ma ono jakiś wieniec zębaty po wewnętrznej stronie). W każdym razie motocykl z tym kołem trochę inaczej się zachowuje w czasie jazdy - faktycznie charakterystyka silnika lekko się poprawia (chociaż może to jest tylko moje zdanie - tego nie wiem); Pozdr. Edytowane 12 Lipca 2009 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Koło zamachowe nie ma wieńca ale byc może w projekcie zęby miały być nacięte na jego obwodzie. Miałoby to sens. Wtedy napęd z rozrusznika pod gaźnikiem itd. To tylko takie moje własne przemyślenia. :biggrin: A moto z tym kołem lepiej się zachowuje. Nie wkręca się tak żwawo jak bez koła ale moment obrotowy jest wyraźniejszy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.