Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Na jakim oleju jezdzisz ? Nie chodzi mi o fme, tylko o liczbe SAE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 (edytowane) 10W40 półsyntetyczny Edytowane 29 Czerwca 2009 przez chojrak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 To wlasciwy olej, sadze ze sprobowalbym jeszcze bardziej naciagnac przy sprzegle np do momentu gdy sprzeglo zacznie sie slizgac i wowczas odpuscic regulacje o kilka obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 ... i wowczas odpuscic regulacje o kilka obrotow. Skok śruby regulacyjnej M6 wynosi 1mm, więc kilka obrotów śruby to chyba za dużo przy normie 1-2mm. Coś mi sie wydaje, że nawet jak chojrak ustawi luz na 0mm to i tak będzie miał problemy z wysprzeglaniem. Wina nie leży po stronie luzu. A luzu na 0mm nie powinno sie ustawiać, bo łożysko wyciskowe sprzęgła jest raczej delikatne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Wszystkie czesci ruchome kosza zostaly wymienione na nowe, jezeli sprzeglo dalej ma problem z rozlaczaniem to jedynym powodem moga byc wyzlobienia zrobione przez brzegi tarcz / przekladek zrobione w aluminiowych prowadnicach kosza / zabieraka sprzegla. Jednak podczas takiej wymiany naturalne jest sprawdzenie stanu tych prowadnic ( chyba ze chojrak tego nie zrobil ). Jezeli wszystko jest OK to jedynym pozostalym problemem jest regulacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Jak widać z powyższego przykładu najprostsza naprawa dla amatora stwarza ogromne problemy. Budowa motocykla jest tylko trochę bardziej skomplikowana od budowy cepa, ale wymaga choć podstawowej wiedzy technicznej. A naprawa czegokolwiek za pomocą forum... każdy przedstawia swoje teorie mimo, że nie widział motocykla nawet na zdjęciu. Może warto czasem pomyśleć na odstawieniu motocykla na miesiąc a za zaoszczedzone fundusze naprawić co trzeba w serwisie, bo koszty nieumiejętnej naprawy mogą myć dużo wyższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.