theBald1 Opublikowano 12 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 Jeszcze raz wszystko obejrzałem, wymieniłem uszczelniacze, złożyłem do kupy, zalałem minerałem 20W50 i odpaliłem. Nie ma stuku póki co. Jadę dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Jest tak jak mówisz, że mogę tłok skantować. Tzn mówiąc jeszcze inaczej - tłokiem, nie przesuwając go wzdłuż tulei, można "bujać" wokół osi prostopadłej do osi sworznia. W osi sworznia tego zrobić nie można - jest sztywno. > PS. Aha, jeszcze jedno celem doprecyzowania. Bujać tłokiem oczywiście można, kiedy wsadziłem sam tłok do cylindra, bo jak był na korbie, to nie bardzo jest jak nim pobujać... Luz tloka w cylindrze jest za duzy a o ile, to trzeba by to zmierzyc mikrometrem ( tlok ) i srednicowka (cylinder ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.