andrzejmucha15 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Posiadam ktm 250 exc 2t. Pali z pierwszego kopa ale jak dodam gazu to niechce wchodzić dobrze się wkręcać a jak puszczam gaz to gaśnie. Gażnik wyczyściłem i nic. Wcześniej zabrakło mi paliwa w lesie i kumpel dał mi czstą benzynę 1 litr i dojechałem do domu na czystej. Czy to może być tego winą , czy mogło pierscienie wytrzeć lub coś w tym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gba4 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Posiadam ktm 250 exc 2t. Pali z pierwszego kopa ale jak dodam gazu to niechce wchodzić dobrze się wkręcać a jak puszczam gaz to gaśnie. Gażnik wyczyściłem i nic. Wcześniej zabrakło mi paliwa w lesie i kumpel dał mi czstą benzynę 1 litr i dojechałem do domu na czystej. Czy to może być tego winą , czy mogło pierscienie wytrzeć lub coś w tym kierunku. No za dobrze nie zrobiłes, kopka lżej chodzi? jeżeli tak to pewnie pierscien się zapiekł bo smarowania nie miał.. A kręciles go ostro na suchej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Kopka chodzi normalnie i wcale mu nie podkładałem wrzuciłem 5tkę i goniłem max 40 ści by dojechać do domu, a czy można zmieżyć w nim kompresje,ciśnienie czy sprężanie niewien jak to się zwie i jakie powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Nie odpalaj moto tylko sciagaj dyfuzor i kukaj przez okno może coś zobaczysz a jak nie to klucze i rozbiórka cylindra Nie odpalaj moto tylko sciagaj dyfuzor i kukaj przez okno może coś zobaczysz a jak nie to klucze i rozbiórka cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 (edytowane) Ja po takiej przymusowej jezdzie z paliwem bez oleju bym sie nie zastanawiał tylko zrzucił cylinder i zobaczył co tam słychać. Dla mniej wprawnego 2,5h roboty Ale może to być też świeca do wymiany (kiedyś miałem tak samo i wymiana świecy pomogła) Edytowane 6 Lipca 2009 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Ja po takiej przymusowej jezdzie z paliwem bez oleju bym sie nie zastanawiał tylko zrzucił cylinder i zobaczył co tam słychać. Dla mniej wprawnego 2,5h roboty Ale może to być też świeca do wymiany (kiedyś miałem tak samo i wymiana świecy pomogła) Zdjąłem cylinder i jednak to tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Zdjąłem cylinder i jednak to tłok. Po czym poznałeś że to tłok? Były jakieś widoczne przytarcia? Myślałem raczej o zdjęciu tłoka i zmierzeniu go mikrometrem. Daj foto tłoka i cylindra jeżeli możesz to będzie przestroga dla tych co jeżdżą w trasę bez oleju w plecaku. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejmucha15 Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Po czym poznałeś że to tłok? Były jakieś widoczne przytarcia? Myślałem raczej o zdjęciu tłoka i zmierzeniu go mikrometrem. Daj foto tłoka i cylindra jeżeli możesz to będzie przestroga dla tych co jeżdżą w trasę bez oleju w plecaku. Po pirwsze odprysnął kawałek tłoka na dole po drugie pierścieniechowały się w kanałach wytarte na maxa. Co lepsze po zmierzeniu tłoka okazało się że to 300 tka anie jak w papierach że to 250 tka. Niewiem czy Niemiec wymienił cylinder czy go rozwiercił, nieznam się na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.