Skocz do zawartości

Problem z obrotami w 2t


andrzejmucha15
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam ktm 250 exc 2t. Pali z pierwszego kopa ale jak dodam gazu to niechce wchodzić dobrze się wkręcać a jak puszczam gaz to gaśnie. Gażnik wyczyściłem i nic. Wcześniej zabrakło mi paliwa w lesie i kumpel dał mi czstą benzynę 1 litr i dojechałem do domu na czystej. Czy to może być tego winą , czy mogło pierscienie wytrzeć lub coś w tym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam ktm 250 exc 2t. Pali z pierwszego kopa ale jak dodam gazu to niechce wchodzić dobrze się wkręcać a jak puszczam gaz to gaśnie. Gażnik wyczyściłem i nic. Wcześniej zabrakło mi paliwa w lesie i kumpel dał mi czstą benzynę 1 litr i dojechałem do domu na czystej. Czy to może być tego winą , czy mogło pierscienie wytrzeć lub coś w tym kierunku.

 

No za dobrze nie zrobiłes, kopka lżej chodzi? jeżeli tak to pewnie pierscien się zapiekł bo smarowania nie miał..

A kręciles go ostro na suchej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopka chodzi normalnie i wcale mu nie podkładałem wrzuciłem 5tkę i goniłem max 40 ści by dojechać do domu, a czy można zmieżyć w nim kompresje,ciśnienie czy sprężanie niewien jak to się zwie i jakie powinno być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpalaj moto tylko sciagaj dyfuzor i kukaj przez okno może coś zobaczysz a jak nie to klucze i rozbiórka cylindra

 

Nie odpalaj moto tylko sciagaj dyfuzor i kukaj przez okno może coś zobaczysz a jak nie to klucze i rozbiórka cylindra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja po takiej przymusowej jezdzie z paliwem bez oleju bym sie nie zastanawiał tylko zrzucił cylinder i zobaczył co tam słychać. Dla mniej wprawnego 2,5h roboty

Ale może to być też świeca do wymiany (kiedyś miałem tak samo i wymiana świecy pomogła)

Edytowane przez Gawron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po takiej przymusowej jezdzie z paliwem bez oleju bym sie nie zastanawiał tylko zrzucił cylinder i zobaczył co tam słychać. Dla mniej wprawnego 2,5h roboty

Ale może to być też świeca do wymiany (kiedyś miałem tak samo i wymiana świecy pomogła)

Zdjąłem cylinder i jednak to tłok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąłem cylinder i jednak to tłok.

Po czym poznałeś że to tłok?

Były jakieś widoczne przytarcia? Myślałem raczej o zdjęciu tłoka i zmierzeniu go mikrometrem.

Daj foto tłoka i cylindra jeżeli możesz to będzie przestroga dla tych co jeżdżą w trasę bez oleju w plecaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznałeś że to tłok?

Były jakieś widoczne przytarcia? Myślałem raczej o zdjęciu tłoka i zmierzeniu go mikrometrem.

Daj foto tłoka i cylindra jeżeli możesz to będzie przestroga dla tych co jeżdżą w trasę bez oleju w plecaku.

Po pirwsze odprysnął kawałek tłoka na dole po drugie pierścieniechowały się w kanałach wytarte na maxa. Co lepsze po zmierzeniu tłoka okazało się że to 300 tka anie jak w papierach że to 250 tka. Niewiem czy Niemiec wymienił cylinder czy go rozwiercił, nieznam się na tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...