brt3 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Witam.Dziś po raz drugi miałem taki dziwny przypadek.Naciskając starter słyszę takie dziwne kliknięcie i cały prąd znika z akumulatora.Muszę wtedy szukać miłego człowieka z samochodem aby się do niego podpiąć pod aku.Kilka sekund podawania prądu z auta przewodani na mój aku i sprawa wraca do normy. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Co może być przyczyną? padniety akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILO Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 zdecydowanie padł aku od odpalania przez kable z aku samochodowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Radziłbym najpierw sprawdzić napięcie i prąd ładowania przy normalnie rozgrzanym piecyku i na jałowych obrotach. Odpalanie przez kable, jak mówi Filo, nie zawsze rujnuje aku. IMHO, ja jednak wymieniłbym aku na nowy - JEDNAK i zrobił to, co napisałem na początku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Co oznacza "cały prąd znika"? Siada mu napięcie do kilku woltów, czy nagle całkiem do zera? Zanim kupisz nowy akumulator sprawdź też połączenie między klemą, a przekaźnikiem rozrusznika (taki gruby kabel), wyczyść połączenia porządnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt3 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Dzieki za pomoc, to była wina połaczen. ps.Volusia coraz częściej wydaje sie być za słabym motorkiem.Czy juz pora na zmianę?Nieśmiało zerkam na VTX. Dex, czy Ty odczuwasz znaczną różnicę po przesiadce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dex Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Zostałem wywołany do tablicy, więc odpowiadam :) Po przesiadce z vn 800 (który i tak był nader żwawym moto), na Selenke, wpadłem wręcz w moto euforie ;) Vtx 1300 to już inna bajka - duży, ciężki, a co za tym - stabilny. A jeśli chodzi o osiągi, to te 75 KM w wydaniu hondy są ok (pozwalają rozpędzić bez zbędnych ceregieli maszynkę do 190 km/h) a i ze świateł ścigi wszelkiej maści raczej nie mają szans (123 Nm robi swoje). Trza uważać, by przy byle ruszaniu nie bugsować tylnią lacią. Od strony technicznej dość zaangażowany ( bo i 2 świeczki na gar, no i 3 zawory na cylinder) POLECAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brt3 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 (edytowane) Z tym szybkim ruszaniem na światłach to i ja sobie radzę:) Zawsze pierwszy startuję a F4 i R6 doganiają mnie po kilku sekundach. Ale wszak to nie o to chodzi. Dzięki raz jeszcze. Edytowane 19 Czerwca 2009 przez brt3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.