marcin1989 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Witam, kupiłem EXC 200 po okazyjnej cenie i mam z nim problem. Moto dobrze odpala, lecz kiepsko wkręca się na wysokie obroty. Czy to na luzie czy w czasie jazdy jest strasznie zamulony, jednak jak go dłużej przytrzymam na gazie to wchodzi na wysokie obroty i wtedy dobrze ciągnie. Świeca po wykręceniu jest mokra od paliwa, poprzedni właściciel mówił, że w gaźniku było kombinowane i może go zalewać. Poza tym zdjąłem dyfuzor i wydaje mi się że nie działa zawór wydechowy, tzn. jest ciągle otwarty. Inny niepokojący fakt to to, że musiałem zadzwonić do właściciela moto który miał je do roku 2003. Powiedział mi że miał z nim duże problemy, kilka razy zmieniał tłok, bo silnik się zacierał. Powiedział że to była właśnie złego ustawienia gaźnika i nie mógł z tym dojść do ładu. Nie wiem co z tym robić, czy naprawiać go czy żądać zwrotu kasy i oddać moto, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Świeca po wykręceniu jest mokra od paliwa w gaźniku było kombinowane i może go zalewać nie działa zawór wydechowy sam sobie odpowiedziałeś , wymyj gaźnik i ustaw według serwisówki zawór wydechowy musi działać, tak ten silnik jest zaprojektowany świece oczywiście musisz nową dać Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Widocznie miał za ubogą mieszanke, przez co niszczylo silnik, nastepny wlasciciel zeby tego uniknac pokombinowal zeby wzbogacic mieszanke, przez co teraz Ci zalewa. Tak jak wyzej napisał Ci enduromaster - musisz wyregulowac gazniki - wydaje mi sie ze poprzednik wpadl na genialny pomysl rozwiercenia dyszy glownej ;] u mnie poprzednik taki patent zastosowal. W takim przypadku najpierw zawor musisz zrobic, potem gazniki wyregulowac - sprawdzic dysze glowna i ew wymienic, poziom paliwa, mieszanke na wolnych. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.