bully Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Musze wymienić tłok w moim parchu. kupiłem nadwymiar 0,75, ale po zdjeciu cylindra okazalo się, że mam nicasil lub raczej wspomnienie po nim w co nie chcą wierzyć znajomi mechanicy ani koleś co mi tłok sprzedawał, bowiem niby wszystkie miały żeliwo. na jakimś zagranicznym forum przeczytałem że jednak tyko w 83 roku wypuszczali nicasil. Co robić? nowy nicasil to raczej ogromny koszt, szukac innego cylindra czy dać do tulejowania i założyć nominała? Do tego mam głowice z oznaczeniem 34L czyli tenere, czym sie rózniła od głowicy TT600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 To najpierw kupiłes tłok a potem dopiero zciągnałes cylinder? Troche na odwrót ;) Skoro nicasil jest taki drogi, to poszukaj uzywki z tuleją która bedzie sie nadawała pod szlif do tego tłoka co juz kupiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Wyślij do motor-techu gość zrobi tuleje. Uzywka w sumie wyjdzie tyle co tulejowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 (edytowane) tuleje to mi nawet na miejscu zrobia za 250zeta tylko czy nie lepszy i tańszy bedzie inny cylinder. ile też może być warty cylinder do szlifu. może ktoś wie czy róznią sie glowice z tt i tenere? Edytowane 10 Czerwca 2009 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.