Skocz do zawartości

Filmy i zdjęcia z Super-Veteran Lublin 2009


alterego
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Film załadowałem w ośmiu kawałkach.

 

Część 1:

Część 2:

Część 3:

Część 4:

Część 5:

Część 6:

Część 7:

Część 8:

 

Ponad 250 zdjęć znajdziecie tutaj:

http://www.rockers.webd.pl/photogallery.php?album_id=86

 

Wielkie podziękowania i szacun dla organizatorów oraz zawodników!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos partu 5tego. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat tej 2 cylindrowej WSK? Szukam już od dłuższego czasu w necie jakiegokolwiek info, niestety bezskutecznie. Co to za konstrukcja i jak to działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos partu 5tego. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat tej 2 cylindrowej WSK? Szukam już od dłuższego czasu w necie jakiegokolwiek info, niestety bezskutecznie. Co to za konstrukcja i jak to działa?

 

Proszę bardzo:

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.d...AGAZYN/76295463

 

Oprócz tego jeden z użytkowników mojej strony namalował na poczekaniu schemat tego silnika:

http://horaczko.pl/www/korpek/silnik-pientrowy.jpg

Zielone to sworzeń łączący oba denka tłoków, żółte to głowica. Na jeden pełny obrót wału przypadają dwa cykle pracy. Mojego kolegę bardzo ciekawi jak konstruktor rozwiązał uszczelnienie sworznia...

Edytowane przez alterego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za filmy, jeszcze tylko pytanie gdzie mozna znalezc wyniki ?

No i jakie wrazenia z przerobek junaczych ?

 

Wyniki pewnie ukażą się niebawem na stronie organizatorów: http://www.rajdlubelski.pl/wyscig_sv_2009.php - choć pewnie się domyślacie, że sprawą drugorzędną jest kto tu wygrał. Część uczestników nastawiona była na dobrą zabawę i satysfakcję z jazdy po torze. Inna grupa konstruuje pojazdy na wzór klasycznych wyścigówek rodem z PRL (głównie na bazie WSK) i próbuje swoich umiejętności i wytrzymałości motocykli na torze, jednak wszystko z umiarem i w granicach rozsądku. Z tego co pamiętam: w klasie do 150 cm wygrała MV Agusta 125 TRL - nr start. 26, klasę wyżej, oraz w klasie "Open" bezkonkurencyjny był Triumph Tiger - nr start. 53 (kierowca pokazał chyba najlepszą technikę jazdy). Mokry tor i zła pogoda skłoniła organizatorów do połączenia niektórych klas a ja biegałem po całym torze i czasami gubiłem się w tym kto teraz jedzie.

 

Co do Junaków to było ich sporo - w sumie startowało ok. 60 motocykli - część przerabiana a część nie. Wyścig na torze wygrał przerabiany ;). Cóż... rzeczywistość lat 60/70 była taka, że naród nagminnie przerabiał instalację elektryczną w Junakach. Jest to niejako fenomen tamtych lat i fakt historyczny, trudno więc odwracać się od takich maszyn plecami. Gorzej jak za taką przeróbkę zabrałby się ktoś teraz.....

Edytowane przez alterego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...