alterego Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Film załadowałem w ośmiu kawałkach. Część 1: Część 2: Część 3: Część 4: Część 5: Część 6: Część 7: Część 8: Ponad 250 zdjęć znajdziecie tutaj: http://www.rockers.webd.pl/photogallery.php?album_id=86 Wielkie podziękowania i szacun dla organizatorów oraz zawodników! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loopy1 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 A propos partu 5tego. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat tej 2 cylindrowej WSK? Szukam już od dłuższego czasu w necie jakiegokolwiek info, niestety bezskutecznie. Co to za konstrukcja i jak to działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) A propos partu 5tego. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat tej 2 cylindrowej WSK? Szukam już od dłuższego czasu w necie jakiegokolwiek info, niestety bezskutecznie. Co to za konstrukcja i jak to działa? Proszę bardzo: http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.d...AGAZYN/76295463 Oprócz tego jeden z użytkowników mojej strony namalował na poczekaniu schemat tego silnika: http://horaczko.pl/www/korpek/silnik-pientrowy.jpg Zielone to sworzeń łączący oba denka tłoków, żółte to głowica. Na jeden pełny obrót wału przypadają dwa cykle pracy. Mojego kolegę bardzo ciekawi jak konstruktor rozwiązał uszczelnienie sworznia... Edytowane 3 Czerwca 2009 przez alterego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Dzieki za filmy, jeszcze tylko pytanie gdzie mozna znalezc wyniki ? No i jakie wrazenia z przerobek junaczych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alterego Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 (edytowane) Dzieki za filmy, jeszcze tylko pytanie gdzie mozna znalezc wyniki ? No i jakie wrazenia z przerobek junaczych ? Wyniki pewnie ukażą się niebawem na stronie organizatorów: http://www.rajdlubelski.pl/wyscig_sv_2009.php - choć pewnie się domyślacie, że sprawą drugorzędną jest kto tu wygrał. Część uczestników nastawiona była na dobrą zabawę i satysfakcję z jazdy po torze. Inna grupa konstruuje pojazdy na wzór klasycznych wyścigówek rodem z PRL (głównie na bazie WSK) i próbuje swoich umiejętności i wytrzymałości motocykli na torze, jednak wszystko z umiarem i w granicach rozsądku. Z tego co pamiętam: w klasie do 150 cm wygrała MV Agusta 125 TRL - nr start. 26, klasę wyżej, oraz w klasie "Open" bezkonkurencyjny był Triumph Tiger - nr start. 53 (kierowca pokazał chyba najlepszą technikę jazdy). Mokry tor i zła pogoda skłoniła organizatorów do połączenia niektórych klas a ja biegałem po całym torze i czasami gubiłem się w tym kto teraz jedzie. Co do Junaków to było ich sporo - w sumie startowało ok. 60 motocykli - część przerabiana a część nie. Wyścig na torze wygrał przerabiany ;). Cóż... rzeczywistość lat 60/70 była taka, że naród nagminnie przerabiał instalację elektryczną w Junakach. Jest to niejako fenomen tamtych lat i fakt historyczny, trudno więc odwracać się od takich maszyn plecami. Gorzej jak za taką przeróbkę zabrałby się ktoś teraz..... Edytowane 4 Czerwca 2009 przez alterego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.