martyn Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Witam, Przytoczę opis z Motocykla: "696 to pierwszy monster z dokręcanym tylnym stelażem ramy, oraz bezpośrednio mocowanym amortyzatorem" Ponieważ w nim nie ma zastosowanego systemu dźwigni przy amorze, wydaje mi się, że JEDNYM Z pomysłów na obniżenie może być wymiana amortyzatora na krótszy. Moją GSkę obniżyłam mocując krótsze dźwignie. Zeszła około 4-5 cm i normalnie stoję na niej całymi stopkami - chyba najpiękniejsze uczucie na świecie odkąd pierwszy raz wypieprzyłam sie wraz ze stojacym motocyklem. I jeżeli mam sobie kupić monstera 696, chciałabym wiedzieć czy mogę go obniżyć. Jestem kurdupel i muszę kombinować, niestety. Jeżeli chcecie się wypowiadać na temat starszych modeli typu 600 620 albo 695, proszę bardzo. Podobają mi się wszystkie monstery, ale najbardziej zakochałam się w 696 - więc raczej tylko ten wchodzi w grę. Kilka pytań: 1) Czy ma ktoś inny pomysł na obniżenie tego konkretnego monstera? 2) Czy pomysł z krotszym amortyzatorem jest głupi? 3) Jak by to wyglądało i na co zwracać uwagę przy takiej operacji? 4) Czy są dostępne takie amory i orientacyjnie za ile? I gdzie? jakich firm Będę wdzięczna za odp Pzdr Martyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Najprostszym chyba rozwiązaniem jest kupno GT 1000 - albo jako kolejny motocykl 749/999 ( nisko w siedzeniu...). Sam krótszy amorek, to dopiero początek, a kto da Ci gwarancję że będzie prawidłowo działał, a nie jest łatwo dobrać tak charakterystykę, żeby krótki miał właściwości długiego... znaczy amortyzatora miałem na myśli... inny sposób to jazda jak w enduro- ja jako króciak, tak się dostosowałem do 748 - podpieram się tylko 1 nóżką, lekko przechylony, i jak ruszam od razu nogi na podnóżki i tyle...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 mam u siebie w S4 to samo. zatrzymuje sie na jedna nogę. kwestia przyzwyczajenia a 696 ciezki nie jest. również wydaje mi sie że zmiana amortyzatora to nie jest taka prosta sprawa. nie tylko kwestia całkowitej długości ale i siła tłumienia oraz charakterystyka spreżyny. a do tego musiałby to być element przeznaczony do pracy w systemie bezdżwigniowym z racjii innych sił na niego działajacych. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeżak Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Ja bym tam amora nie ruszal. Wloscy inzynierowie to nie japonscy :bigrazz: ale na pewno wszystko przeliczyli i mieli jakis zamysl w tym co wyjechalo z fabryki. Pewno wszystko by dzialalo po wymianie, ale prowadzenie sie motocykla, charakterystyka w luku czy przy manewrach - bankowo sie zmieni.... Moze lepiej poszukac siodelka ktore obnizy wysokoscsiedzenie o pare cm i to juz wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuC Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 (edytowane) A ja podraze temat, mimo ze moi koledzy odebrali Ci nadzieje Adjustable rear suspension linkage http://www.ducati.com/shop/product.jsp?cat...did=prod1300104 tylko to jest do systemu dzwigni, a nie do wymyslanek w stylu wahacz z D16RR Z tego co sie orientuje jest to akcesorium do HM1100 i 848, ale... Google uczy, Google radzi, Google nigdy Cie nie zdradzi!!! P.S. na zdjeciu Ty czy kolezanka? O k.....a, tu nawet lepiej: http://www.ducati.com/shop/product.jsp?cat...did=prod1250112 FOR REJSING PARPOZES ONLI :) Edytowane 1 Czerwca 2009 przez LuC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martyn Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 P.S. na zdjeciu Ty czy kolezanka? Ja tam widzę pana w strinach w panterkę. Strinach wypchanych skarpetkami. Dzięki za tego amora, nie wpadlabym na to, że Ducati robi amory do Ducati normalnie... to nie ironizowanie! Jutro jade do salonu sobie podyskutować, ciekawe co Panowie powiedza. Hehe... Uwielbiam z takimi durnymi sprawami jezdzic i pytac. I te ich miny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daab73 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Jutro jade do salonu sobie podyskutować, ciekawe co Panowie powiedza. Hehe... Uwielbiam z takimi durnymi sprawami jeździć i pytać. I te ich miny... zapraszamy :biggrin: Pierwszy kosztuje 656 zł :lalag: drugi 1898 zł :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 daab a może macie przy okazji amortyzator skrętu do Ducati SS 750 z 99'r?:) szukam, szukam i znaleźć nie mogę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuC Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 daab a może macie przy okazji amortyzator skrętu do Ducati SS 750 z 99'r?:) szukam, szukam i znaleźć nie mogę... Hej, Slabo szukasz:) http://www.kneedraggers.com/details/Hyperp...--HP505750.html Luc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 (edytowane) Zapomniałam dodać za 'w miarę' przystępną cenę :bigrazz: >max 800 zł< ;-) Co do twojego problemu Martyn. Ja mam niecałe 162 cm wzrostu i z każdym motocyklem problemy( z GS również ;-) ). Nigdy nie miałam takiej wygody, aby całymi stopami dotykać ziemi, w obecnym Ducacie również, chyba, że jedną nogą :wink: Pozostało mi tylko przyzwyczaić się do obecnego stanu i szczerze mówiąc nie ubolewam nad tym w ogóle. Kwestia przyzwyczajenia i tyle. Monster 696 jest bardziej lekkim i zdecydowanie wygodniejszym sprzętem od mojego SuperSporta. Obniżyć siedzisko i powinnaś być zadowolona. Tak jak napisał Świeżak zmiana amora, może źle wpłynąć na właściwości jezdne. Edytowane 3 Czerwca 2009 przez KingRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hose Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Mniej więcej jestem za przedmówcami. Ducati to ogólnie mówiąc mają raczej sportowy charakter, a czy widziałaś sportowca na chopperze?. Myślę że trzeba sprubować. P.S. Ja mam 185 cm i też przeważnie jedną nogą stoję a moja maszynka to ponad 230 kg. Pozdrawiam DESMOMANIAKÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.