Skocz do zawartości

Chrysler 300C


vpower
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od niedawna mam dziwna chec kupna Chryslera 300C CRD (diesel) stad pare pytan do tych co mieli stycznosc z tym samochodem (i to nie na plakatach). Jak wyglada rzeczywiste spalanie (to co podaje producent i co niektorzy kupieni dziennikarze mnie nie interesuje) podczas normalnej eksploatacji oraz jak wyglada awaryjnosc/usterkowosc tego samochodu? Troche km na rok robie dlatego potrzebuje samochodu co nie bedzie co chwile w warsztacie stal oraz co mnie nie zezre wraz z kapciami. Jak zawieszenie i jego wytrzymalosc na polskie tory przelajowe? Jak ktos jezdzil badz jezdzi owa bryka to bede wdzieczny za pare slow na jej temat.

Pzdr.

 

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. ale czy musi byc to diesel?? nie lepiej klasyczna sprawdzona V-ke i wsadzic mu gaz? z nowoczesnym dieslem moga byc problemy ktore przewaznie duzo kosztuja ;/ no ale enywere..zrobisz jak uwazasz...

jezdze praprzodkiem 300-tki ale zawieche mam ta same i tu moge powiedziec ze wg mnie rewelacja. wielowahaczowe zawieszenie na oryginalnych elementach (po 50kkm u mnie i nie wiem ile u poprzednika ale nie wygladaly na swieze :-) po slaskich dziurach spisuje sie znakomicie i zero luzow czy stukow :-) czesci do zawiechy tyle co do innych (koncowka ok.100zl, wahacz przod kpl. ok.250zl, tuleje met gum Mooga od 40 do chyba 120zl(zalezy ktora) tak ze nie jest zle :-)

moje 3500ccm spala w miescie w lecie 14,3, zima na krotkich dojazdach max 16,2, na trasie zadna rewelacja jest zejscie do 9l/100

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. ale czy musi byc to diesel?? nie lepiej klasyczna sprawdzona V-ke i wsadzic mu gaz? z nowoczesnym dieslem moga byc problemy ktore przewaznie duzo kosztuja ;/ no ale enywere..zrobisz jak uwazasz...

jezdze praprzodkiem 300-tki ale zawieche mam ta same i tu moge powiedziec ze wg mnie rewelacja. wielowahaczowe zawieszenie na oryginalnych elementach (po 50kkm u mnie i nie wiem ile u poprzednika ale nie wygladaly na swieze :-) po slaskich dziurach spisuje sie znakomicie i zero luzow czy stukow :-) czesci do zawiechy tyle co do innych (koncowka ok.100zl, wahacz przod kpl. ok.250zl, tuleje met gum Mooga od 40 do chyba 120zl(zalezy ktora) tak ze nie jest zle :-)

moje 3500ccm spala w miescie w lecie 14,3, zima na krotkich dojazdach max 16,2, na trasie zadna rewelacja jest zejscie do 9l/100

Witam. Dzieki za info.

Co do diesla - ja trzaskam troche km na rok i benzyna by mnie zezarla a delikatnie mowiac nie jestem fanem gazu. Co do sprawdzonego silnika to ten diesel pochodzi z merca - to ten sam co 320 CDI wiec nie jest jakis egzotyczny (co nie znaczy, ze to jakis cud szczegolnie patrzac na spalanie).

Nie jestem pewnien ale czy poprzedni model tez byl na plycie MB okulara? Bo 300C na pewno maja jego plyte a co za tym idzie zawieszenie tyle ze waga samochodu inna.

Gadalem z kumplem, ktory jezdzil 5,7 Hemi (kupil nowke salonowa) i mnie ostudzil i to chyba skutecznie. To auto w wersjach benzynowych przynajmniej nie nadaje sie na polskie drogi wg niego. Pomimo konkretnej mocy kazdy konkurent (BMW, AUDI, MB) mu odjedzie wlasnie z powodu zawiechy, fotele nic nie trzymia (na skorze jezdzisz jak po mokrej ci...), a spalanie i bezawaryjnosc to osobna historia.:)

Ja oczywiscie nie potrzebuje auta do wyscigow bo dawno z tego wyroslem ale nie chcialbym aby mi gdzies na zakrecie dupa odjechala (latajac autostrada raczej wolno winkli sie nie pokonuje), a diesle nie maja napedu 4WD. Czyli wyglad piekny ale lista wad dluga. Sam nie wiem - na razie musze ostudzic swe zapedy i pomyslec racjonalnie.:)

Pzdr

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Nie jestem pewnien ale czy poprzedni model tez byl na plycie MB okulara? Bo 300C na pewno maja jego plyte a co za tym idzie zawieszenie tyle ze waga samochodu inna.

 

ale z tego co wiem to 300C ma plyte podlogowa raczje chryslerowska z seri LHS a nie z mietka ;) przeciez 300C ma naped na przod a mietki raczej na tyl...

no ale moge sie mylic bo nie mialem blizszej stycznosci z 300C, ale 300C to bezposredni nastepca 300M, a 300M z kolei Visiona..i Vision jak i 300M maja zawieche i plyte podlogowa ta same, czyli z przodu mcphersony, wahacz i drazek reakcyjny, z tylu praktycznie to samo(mcphersony+wahacz).

 

> Pomimo konkretnej mocy kazdy konkurent (BMW, AUDI, MB) mu odjedzie wlasnie z powodu zawiechy, fotele nic nie trzymia (na skorze jezdzisz jak po mokrej ci...), a spalanie i bezawaryjnosc to osobna historia.:)

 

no co do foteli to sie moge zgodzic...trzymanie na boki maja raczej kiepskie, ale co do zawiechy..hmm..no napewno nei jest tak doskonale jak wielowahaczowe z audi, ale bez przesady jezdzic sie da :-)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Nie jestem pewnien ale czy poprzedni model tez byl na plycie MB okulara? Bo 300C na pewno maja jego plyte a co za tym idzie zawieszenie tyle ze waga samochodu inna.

 

ale z tego co wiem to 300C ma plyte podlogowa raczje chryslerowska z seri LHS a nie z mietka ;) przeciez 300C ma naped na przod a mietki raczej na tyl...

no ale moge sie mylic bo nie mialem blizszej stycznosci z 300C, ale 300C to bezposredni nastepca 300M, a 300M z kolei Visiona..i Vision jak i 300M maja zawieche i plyte podlogowa ta same, czyli z przodu mcphersony, wahacz i drazek reakcyjny, z tylu praktycznie to samo(mcphersony+wahacz).

 

> Pomimo konkretnej mocy kazdy konkurent (BMW, AUDI, MB) mu odjedzie wlasnie z powodu zawiechy, fotele nic nie trzymia (na skorze jezdzisz jak po mokrej ci...), a spalanie i bezawaryjnosc to osobna historia.:)

 

no co do foteli to sie moge zgodzic...trzymanie na boki maja raczej kiepskie, ale co do zawiechy..hmm..no napewno nei jest tak doskonale jak wielowahaczowe z audi, ale bez przesady jezdzic sie da :-)

 

300C maja naped na tyl lub na 4. Plyta raczej na 99% jest z merca bo 300C to dziecko krotkiej milosci merca do chryslera (Daimler Chrysler) i wtedy wlasnie wykorzystano podzespoly mercedesa pakujac na to bude amerykanca. To samo tyczy sie pewnych elementow wnetrza. Mozna by stwierdzic ze to taki okular na sterydach.:) Jak to zwykle bywa przy takim skladaniu z 2 jednego efekt jest sredni i nie mowie tu o stylistyce bo ta mi sie akurat strasznie podoba.

Musze to przemyslec bo wywalic kupe kasy latwo.

 

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...