krisjes Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 mam problem z moto mam silnik od gpz 750 gdy chwile pochodzi zje caly prad z akusa nie wiem co jest grane pradnica jest podłoczona niby ale zastanawia mnie czemu tak szybko traci prad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 (edytowane) mam problem z moto mam silnik od gpz 750 gdy chwile pochodzi zje caly prad z akusa nie wiem co jest grane pradnica jest podłoczona niby ale zastanawia mnie czemu tak szybko traci prad O ile mnie przeczucie nie myli to w twoim silniku jest nie prądnica a alternator, ale obojętnie co by było, to nie wystarczy że jest podłączone , musi jeszcze być sprawne, bo z tego co napisałeś wynika że z ładowaniem jest bardzo kiepsko, powiedział bym że nawet bardzo, nie dość że nie ładuje to jeszcze zżera prąd, próbowałeś robić jakieś pomiary? Sprawdź alternator, regulator, prostownik a przede wszystkim akumulator , bo może to w nim jest pies pogrzebany, jak jest padnięty to nie będzie trzymał pojemności. :flesje: A tak na marginesie to z którego roku jest twój bajk, bo chyba wszedłeś ze swoim pytaniem do niewłaściwego działu. Edytowane 25 Maja 2009 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisjes Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 no ma 83 rok a sprawdzalem pradnice i jest gitara nie wiem co znowu sie mu stalo moze aku sie juz wykonczyl ale nowy jest ma ze 4 miechy i juz siadl ja to mam pecha ciagle cos sie rozpierdzieli najpierw sie zatar teraz prad sie rozwala musze sprawdzic jak radzisz jeszcze regulator i ako zaloze przez kable od samochodu jakis i sprawdze reszte moze jakis przewod sie zerwal i to jest przyczyna dzieki za pomoc :lalag: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Chlopie, stosuj znaki przystankowe w swoich postach, bo latwiej sie czyta. Do sprawdzenia instalacji potrzebny jest miernik wielofunkcyjny i serwisowka, a nie "kable od samochodu" i od tego radze ci zaczac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.