Skocz do zawartości

BMW R1100 RT 96, jakies nowe pomysły?


Marlew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wreszcie odnalazł sie winowajca. Lepiej późno niż wcale chociaż sezon do tyłu :(

 

Po przejrzeniu i sprawdzeniu absolutnie wszystkiego - dzieki czemu mam teraz praktycznie nową wiązkę przewodów, wszystkie nowe połączenia, parę nowych elementow itd - motocykl zachowywał sie dalej tak samo.

Wreszcie ojciec Kuby z serwisu czestochowskiego (sam dosiadajacy RTka) podrzucił myśl o elemencie który zasadniczo nigdy sie nie psuje ale objawy mogą wskazywac na niego. Regulator ciśnienia wtrysku.

Element za 200 + rozebranie połowy motocykla i wymiana i wreszcie po paru miesiacach wszystko chodzi jak zegarek czyli jak powinno. No i dobrze bo jutro lecę do Budapesztu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...