Marlew Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Wreszcie odnalazł sie winowajca. Lepiej późno niż wcale chociaż sezon do tyłu :( Po przejrzeniu i sprawdzeniu absolutnie wszystkiego - dzieki czemu mam teraz praktycznie nową wiązkę przewodów, wszystkie nowe połączenia, parę nowych elementow itd - motocykl zachowywał sie dalej tak samo. Wreszcie ojciec Kuby z serwisu czestochowskiego (sam dosiadajacy RTka) podrzucił myśl o elemencie który zasadniczo nigdy sie nie psuje ale objawy mogą wskazywac na niego. Regulator ciśnienia wtrysku. Element za 200 + rozebranie połowy motocykla i wymiana i wreszcie po paru miesiacach wszystko chodzi jak zegarek czyli jak powinno. No i dobrze bo jutro lecę do Budapesztu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 No to gratulacje namierzenia przyczyny :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 No to gratulacje namierzenia przyczyny :clap: No ale do 215 licznikowych nie dochodze :( góra 210. Tyle że licznik dość uczciwy bo przy licznikowych 100 radar wskazuje 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.