theBald1 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 http://www.cmsnl.com/search.php?s_name=kle500 Z tego co wypatrzyłem na tej stronce, numer katalogowy modułu nie zmienia się od 1991 do 1998 roku i wynosi 211191320. Także teoretycznie powinno zabanglać. Ale czy kupować w ciemno? Twoja decyzja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 jesli sie wkreca to przyczyna nie oddawania mocy przez siilnik jest gdzie indziej(sprzegło??) co jedynie mogło by wplywac na moc to wyprzedzacz a on praktycznie nienawawala- poniewaz jest integralną czescią CDI..... najlepsza metoda diagnostyki dla Ciebie to podmianka czyli poszukaj kogos z takim silniekiem w pobliżu dogadaj sie i podmien na chwile elementy typu CDI ----bedziesz mial pewnosc,ze to nie to i metodą eliminacji dojdziesz--- Ciezko jest mimo checi przez internet doradzic jesli uszkodzen jest kilka....a prawdopodobnie jest tak u Ciebie jest kilka drobnych.. zapytaj elektryka jaką opornosc ma cewka ladująca CDI ? i cewka ta dostając przebicia miedzy zwojami bywa przyczyną dziwnych zachowan motocykla.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spwod kle 500 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 jesli sie wkreca to przyczyna nie oddawania mocy przez siilnik jest gdzie indziej(sprzegło??) co jedynie mogło by wplywac na moc to wyprzedzacz a on praktycznie nienawawala- poniewaz jest integralną czescią CDI..... najlepsza metoda diagnostyki dla Ciebie to podmianka czyli poszukaj kogos z takim silniekiem w pobliżu dogadaj sie i podmien na chwile elementy typu CDI ----bedziesz mial pewnosc,ze to nie to i metodą eliminacji dojdziesz--- Ciezko jest mimo checi przez internet doradzic jesli uszkodzen jest kilka....a prawdopodobnie jest tak u Ciebie jest kilka drobnych.. zapytaj elektryka jaką opornosc ma cewka ladująca CDI ? i cewka ta dostając przebicia miedzy zwojami bywa przyczyną dziwnych zachowan motocykla.... Być może nie opisałem w/w wkręcania zbyt dokładnie - chodziło mi o wkręcanie się na obroty na biegu jałowym. A o ruszeniu z miejsca to zapomnij - po prostu moto się dusiło, jedyne co wyczyniłem to podkręciłem obroty na ok 6tyś (z wielkim bulem :crossy: ) i puściłem sprzęgło żeby zamielić (oczywiście na piasku) a on zamiast się wkręcać na wyższe obroty to mało nie zdechł więc go "porzuciłem" i wjechałem spowrotem na kanał i elektryk chyba się zdecydował coś sprawdzić i pogrzebać w module. :icon_question: http://www.cmsnl.com/search.php?s_name=kle500 Z tego co wypatrzyłem na tej stronce, numer katalogowy modułu nie zmienia się od 1991 do 1998 roku i wynosi 211191320. Także teoretycznie powinno zabanglać. Ale czy kupować w ciemno? Twoja decyzja. Kazali podziękować :notworthy: I aloha :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.