matheush Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam od niespełna pół roku jestem właścicielem GN-ka. Kupiłem go od starszego gościa z Niemiec i kiedy kilka dni temu przeglądałem kwity (brief, tłumaczenia itp.) to zauważyłem (w tłumaczeniach) coś takiego "typ pojazdu: motocykl/motocykl z ograniczeniem mocy". Przeglądam dokładniej dokumenty i w dowodzie moc silnika wynosi 13 kW (18 hp) a v max 121 km/h, podczas gdy w internecie znajduję informacje o 22 koniach mocy silnika i v max 145 km/h (chociaż na niektórych stronach podaje się także 121km/h)... Czy to możliwe że w niemczech motocykl został zblokowany? Wiem że praktykuje się takie zabiegi w większych poj. (słyszałem nawet o GSX-R 750 zblokowanym bodajże do 30 hp (!) ) ale żeby blokować 250-tkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Blokuje się 250 - są wersje Hondy CJ250T o mocy 17hp, oraz 27hp. Tyle z wiedzy ogólnej, dokładnie Ci nie pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 co do tego gixera to 34 hp anie 30 :) niemieckie prawo i ograniczenia dla malolatow :) wiec pewnie twoj byl pod inna kategoria prawa jazdy :) ale to ze jest zdlawiony jest jak najbardziej prawdopodobne sprawdzales gdzies jakie wersje silnikowe wystepowaly ?? tylko nie mowie o tym co ktos kiedys wymyslil tylko sprawdzenie w jakijs bazie hondy ?? jak cos to polecam ta stronke zregoly sie nie myla wiec moze cos Ci to pomoze:) http://www.bikez.com/ Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEN 250 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Matheush, jak rozwiązałeś problem z blokadą . Mam ten sam problem Z genkem. Gdzie te blokady sa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matheush Opublikowano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Aktualnie nie mam juz Gienka, problemu nigdy nie rozwiazalem bo trafila sie okazja zamiany na GS-a... i w sumie sam nie wiem co o tym myslec... Moim zdaniem blokada moglaby byc w gazniku (dysze)... O ile w ogole jakas jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Aktualnie nie mam juz Gienka, problemu nigdy nie rozwiazalem bo trafila sie okazja zamiany na GS-a... i w sumie sam nie wiem co o tym myslec... Moim zdaniem blokada moglaby byc w gazniku (dysze)... O ile w ogole jakas jest... Generalnie w 4T na rynek niemiecki,blokady są w gazniku/dysze/oraz sam gaznik.Chodzi o gardziel gaznika.Jest mniejsza.Dokładnie średnica gaznika na kolektorze dolotowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 najczęściej dławione motocykle w Niemczech były na króćcach ssących i dyszach gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Kuzaj miał i to nigdy nie poszło więcej niż 120 :biggrin: A nie było zablokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEN 250 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Narazie jeszcze nie mam potrzeby, 110 starcza. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.