ghollum Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 ile XR-ki mają koni?i iile waza? ale wydaje mi sie ze jak juz miałbym wybor miedzy xr600 a tt600 do skłonił bym sie raczej do tt...co myslicie? Waga na sucho XR600 to około 123kg, moc 46KM, jedyną przewagą nowszych TTek jest trochę lepsze zawieszenie, poza tym TTka wypada gorzej niż XRka bo jest cięższa, silnik przez to że ma podciśnieniowy gaźnik jest bardziej ospały. Na moje XRka jest lepszym rozwiązaniem niż TTka, czasami dziwi mnie podejście niektórych "ekspertów" dla których LC4 czy TT z 1996r. jest cacy ale XR z tego samego roku już jest bllee. Ta na przykład wydaje się dość niezła, choć cena trochę za wysoka: http://www.allegro.pl/item636337302_honda_...600r_1998r.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 OK, ale z tych wymienionych motocykli DRZ400e jest najlepsza. Co do wagi DRZ i EXC to były dane z jakiegoś forum...ktoś nawet to u nas wklejał. XR 400 - dobre moto :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 za 9 kola XR 400 to wielkie ? jak pisalem drogie m DRZ z pierwszych lat klepania tez bym sobie darowal , chyba ze z pewnego zrodla - malo odprone na katowanie . Koles mial TTE z 97 , fakt ze wersja E ma inne zawiasy , ale co mi sie nasunelo po rundce tym bolidem , niskie ( i to bardzo ) chlop o wzroscie 180 cm wygladal jak na psie , panie a czy to jedzie czy stoi ? mulaste , ale bardzo rowno oddaje moc , pozatym bardzo udane i ciezkozniszczalne silniki . Xr ma maechanczny gaznik ( prymitywny , ale mechaniczny) dobra xr na 3 z gazu idzie na gume bez marudzenia. Mozesz kupic taka 600 za 6 kola , zrobic remoncik i masz pewny sprzet na lata , fakt ze mogla by byc nieco wezsza i miec nizej bak , ale nie jest zle ! Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 a co myslicie o ktm 540 sxc...wytrdzymałe sa w nich silniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 drz nowa konstrukcja ? ten silnik od 99r jest w niezmienionej formie :D jedynie zaszły poprawki w elektryce i zawieszeniu (w 2004r) po yz zdecydowanie drz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 mam jescze takie 2 pytanka: 1. czy lc4 620 gdy sie zagrzeją mają problemy z odpalianiem(mowa o rocznikach 95-93)? 2. czy opłaca sie brac lc620 z 95r w niezłym powiedzmy stanie za 5 000-z autriackimi dokumenatmi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 nie maja problemow , o ile sa prawidlowo wyregulowane , cena taka sobie , chyba ze idealny stan i wersja SC. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 a jaka to wersja?; http://allegro.pl/item640781324_super_okaz...tm_lc4_620.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 GS wizualnie zmeczony , technicznie pewnie podobnie - cena jak za to moto kosmiczna Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 to ile tak na oko jest wg.ciebie warty ten moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 to ile tak na oko jest wg.ciebie warty ten moto? Na fotce to jak Nito napisał... podmęczony jest. Ale swoje lata ma i nie musi wyglądać. Tu najważneijsze są oględziny, silnik, zawiecha, napęd... trzeba to zobaczyć i być czujnym. Zawsze mnie bawi jak leciwego sprzęta sprzedają bo nie maja czasu, za mocny albo jeźdżą tylko w wekendy. Hehe. Nigdy , że zajechany bo wtedy sie trzyma. :biggrin: A ilu z nas jeździ codziennie po 2-3 godz albo 3-4x w tygodniu? :banghead: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.