Gość Lefthandy Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Piąty bieg jest w tym wypadku nadbiegiem i służy do obniżenia obrotów silnika . Czy YAMAHA Virago 250 miała/ma nadbieg? Chyba nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAGO. Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Czy YAMAHA Virago 250 miała/ma nadbieg? Chyba nie? Lefthandy i ja się nad tym zastanawiam ale coś mi się wydaje że to nie nadbieg bo miałbym problemy żeby rozhulać moto na piątym biegu zaczynając od 50km/h a nie sprawia mi to żadnego problemu oczywiście nie dzieje się to tak szybko jak na 4 ale nie dużo dłużej aż tu nagle 110 i tak jakby chce dalej ale nie może . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 (edytowane) To może być blokada. Romet 250R Cejota, jak wracałem z nim ze zlotu też jakoś nie mógł się rozbujać powyżej 110. Może ROMET po prostu wprowadza takie blokady do wszystkich motocykli. Ja się zastanawiam nad zakupem silnika od Keewaya Cruisera wraz z wydechami. Jest trochę zmodyfikowany i ma trochę lepsze właściwości. Edytowane 20 Maja 2009 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAGO. Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Co Wy na to bo mi coś nie pasuje SZEROKIEJ DROGI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 (edytowane) Ja się zastanawiam nad zakupem silnika od Keewaya Cruisera wraz z wydechami. Jest trochę zmodyfikowany i ma trochę lepsze właściwości. Silnik masz taki sam, wystarczy ci wymienić wydechy, żeby z każdego cylindra spaliny wychodziły osobno a nie tak jak teraz masz, że drugi wydech robi za atrapę tak jak w oryginalnym Virago albo jakoś sprytnie oddziel wydechy te które masz. Co Wy na to bo mi coś nie pasuje SZEROKIEJ DROGI. Jak dla mnie to ściema na tym filmiku, wystarczy, że gosć zmienił ślimaka na kole na jakiegoś od chińskiego skutra. Za wolno mija linia przerywana na jezdni jak na tą prędkość. Przy takiej prędkości zaczyna się zlewać w ciągłą a nie tak wolno przelatuje. Co do tego, czy da się faktycznie wyciągnąć Jinlunem 160km/h to myśle, że można by zmodyfikować conieco bo skoro mi udało się bez żadnych modyfikacji osiągnąć 140km/h licznikowe to te 20km/h więcej lekki motocyklista na ztuningowanym silniku z górki powinien wydusić ale długiego żywota taki silnik raczej nie będzie miał. 140km/h to jest już ryk zażynanej świni i niebotyczne drgania potrafiące rozkręcić nawet radziecki prom kosmiczny. Edytowane 21 Maja 2009 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlynaszz Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Silnik masz taki sam, wystarczy ci wymienić wydechy, żeby z każdego cylindra spaliny wychodziły osobno a nie tak jak teraz masz, że drugi wydech robi za atrapę tak jak w oryginalnym Virago albo jakoś sprytnie oddziel wydechy te które masz. Atrapą nie jest jeden tłumik tylko kolanko idące od tylnego cylindra! Spaliny wchodzą w górny tłumik "bocznym wejściem" jakby od "środka" motocykla. To tak dla wyjaśnienia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 oprócz poprowadzonego wydechu, bezpośrednio z cylindra ma ponoć poprawioną skrzynię biegów. No i same wydechy też są fajniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tls Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 w sumie ciekaw jestem takiej przeróbki - gdyby Ci się udało zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 A nie prościej sprzedać jedno a kupić drugie?Wiesz z tymi przeróbkami nie zawsze wychodzi tak jak się chce. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Atrapą nie jest jeden tłumik tylko kolanko idące od tylnego cylindra! Spaliny wchodzą w górny tłumik "bocznym wejściem" jakby od "środka" motocykla. To tak dla wyjaśnienia :biggrin: A nie jest tak, że z obu cylindrów spaliny idą tylko do dolnego tłumika a dopiero w połowie drogi jest bocznik, który część spalin wpuszcza do górnego by cokolwiek z niego leciało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tls Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 w kazdym razie moj jakis zablokowany jest - wiecej jak sto kilkadziesiąt nie chce iść nawet z górki ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 w kazdym razie moj jakis zablokowany jest - wiecej jak sto kilkadziesiąt nie chce iść nawet z górki ; ) Wezmę Cię na hol, jeśli obiecasz nie włączać lewego z kierunków bo się zesr.m ze strachu, że chcesz wyprzedzać :biggrin: pzdr kjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 To ja z tylu na drugim holu bede go wyhamowywal, jakby co :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tls Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 dzięki chłopaki za wsparcie - od razu mam wrażenie że szybciej będzie szybszy ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Tyko uważaj żeby tymi holami maszynki Ci nie rozerwali na pół. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.