seb_81 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Witam. Mam problem ze swoim moto.Zaraz po uruchomieniu na zimnym silniku motocykl chodzi ładnie i równo gdy sie troche zagrzeje i chodzi juz bez ssania dodam gazu ok 3 tys moto chodzi a po chwili zaczyna przerywac szczelac z rury i nie wchodzi na obroty,,..na wolnych obrotach chodzi normalnie czekam chwilke dodaje gazu i jest ok, po chwili znowu to samo - Zauwarzyłem ze moto dobrze i bezproblemowo chodzi dopiero po pełnym nagrzaniu i pózniej nie mam zadnych problemów z wchodzeniem na obroty.Jak dochodzi do momentu jak włącza sie chłodzenie moto juz nie ma problemu i wszystko ok ( chłodzenie tez o.k ) Co to moze byc. Odpowietrzenie sprawdzałem i wszystko jest w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Witam. Mam problem ze swoim moto.Zaraz po uruchomieniu na zimnym silniku motocykl chodzi ładnie i równo gdy sie troche zagrzeje i chodzi juz bez ssania dodam gazu ok 3 tys moto chodzi a po chwili zaczyna przerywac szczelac z rury i nie wchodzi na obroty,,..na wolnych obrotach chodzi normalnie czekam chwilke dodaje gazu i jest ok, po chwili znowu to samo - Zauwarzyłem ze moto dobrze i bezproblemowo chodzi dopiero po pełnym nagrzaniu i pózniej nie mam zadnych problemów z wchodzeniem na obroty.Jak dochodzi do momentu jak włącza sie chłodzenie moto juz nie ma problemu i wszystko ok ( chłodzenie tez o.k ) Co to moze byc. Odpowietrzenie sprawdzałem i wszystko jest w porządku. hi,Każdemu, kto jest w stanie opanować sztukę obsługi pralki automatycznej, motocykl ten nie sprawi najmniejszych kłopotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Może po prostu za wcześnie wyłączasz ssanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Długie nagrzewanie motocykla spowodowane może być starym płynem chłodniczym. Co do obajwów to normalne zachowanie motocykla zestrojonego oszczednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb_81 Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 BSAmaikel może konkretniej - jesli znasz przyczyne - po prostu napisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 BSAmaikel może konkretniej - jesli znasz przyczyne - po prostu napisz opisales o obiawach a ja chcialbym w takim razie wiedziec wiecej o tym sprzecie.Jak stary?kiedy robiles przeglad?swiece,filter.Najprawdopodobniej tu lezy pies pogrzebany!jakas blahostka,pewniesprawa lekkiej regulacji.Mysle,ze na pewno nie powod do rozpaczy! :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb_81 Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 opisales o obiawach a ja chcialbym w takim razie wiedziec wiecej o tym sprzecie.Jak stary?kiedy robiles przeglad?swiece,filter.Najprawdopodobniej tu lezy pies pogrzebany!jakas blahostka,pewniesprawa lekkiej regulacji.Mysle,ze na pewno nie powod do rozpaczy! :bigrazz: Motocykl z 1996 r. po wymianie oleju, świec i płynu chłodniczego. zakupiłem go tydzień temu duzo o nim nie wiem. Ale dziwna sprawa że moto dopiero chodzi równo po włączeniu sie wentylatora a pózniej cały dzień bez problemu .Nawet po paro godzinnej przerwie. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Motocykl z 1996 r. po wymianie oleju, świec i płynu chłodniczego. zakupiłem go tydzień temu duzo o nim nie wiem. Ale dziwna sprawa że moto dopiero chodzi równo po włączeniu sie wentylatora a pózniej cały dzień bez problemu .Nawet po paro godzinnej przerwie. ?? przyjrzyj sie jakimkolwiek kabelkom przy gazniku,jesli w ogole takowe ma.Nie wykluczone,ze wlacznik wentylatora ma " wspolne "lacza z gaznikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb_81 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 przyjrzyj sie jakimkolwiek kabelkom przy gazniku,jesli w ogole takowe ma.Nie wykluczone,ze wlacznik wentylatora ma " wspolne "lacza z gaznikiem? A może to być wina termostatu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A może to być wina termostatu ?? Nie.pisales,ze moto w jakims momencie "rozkreca" sie i wchodzi na obroty.Chłodzenie z tym nie ma nic wspolnego.Teoretycznie silnik powinien chodzic i wkrecac sie (za przeproszeniem ) nawet bez plynu chlodzacego.Szukac wiec musisz co jest z zasilaniem w paliwo, lub zapłonem.Domyslam sie ze twoj moto nie ma katalizatora?Jesli o dziwo by miał, to zobacz co z lambda sada! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Sprawdź przy okazji luzy zaworowe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb_81 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Problem rozwiązany .padnięty regulator napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.