Skocz do zawartości

vs 800 szum na ostatnim biegu.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi :)

 

Otóż motocykl to Suzuki Intruder VS 800 1992r. Motocykl chodzi jak na swój wiek elegancko, poza jedną sprawą. Mianowicie po wrzuceniu 5 biegu przy delikatnym przyśpieszeniu słychać taki jakby szum, gwizd. Czy może to zniknąć np. po wymianie oleju? A i jeśli trzeba by wymienić koła zębate piątki, konieczne jest wyjęcie silnika? Mogę nadmienić, że moto nie było za dużo jeżdżone przez ostatnie kilka lat(krótkie objazdy od czasu do czasu) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi :)

 

Otóż motocykl to Suzuki Intruder VS 800 1992r. Motocykl chodzi jak na swój wiek elegancko, poza jedną sprawą. Mianowicie po wrzuceniu 5 biegu przy delikatnym przyśpieszeniu słychać taki jakby szum, gwizd. Czy może to zniknąć np. po wymianie oleju? A i jeśli trzeba by wymienić koła zębate piątki, konieczne jest wyjęcie silnika? Mogę nadmienić, że moto nie było za dużo jeżdżone przez ostatnie kilka lat(krótkie objazdy od czasu do czasu) ;)

sprobuj od wymiany oleju.Jesli to jednak skrzynia,to jest tu tylko kwestia kosztow.Musisz zdecydowac czy Ci sie oplaca taka inwestycja w stary motocykl.Czesci do skrzyni sa piekielnie drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprocz kosztow czesci do skrzyni dochodza oczywiscie niemale koszty robocizny (sam sie za to nie zabierzesz zapewne) oraz wszelkie koszty dodatkowe w takich wytuacjach jak np komplet uszczelek czy chociazby lozyska, uszczelniacze ktore przy okazji rozbiorki silnika nalezaloby wymienic.. Ja bym jezdzil, a gdyby cos kiedys padlo to zapewne taniej bedzie kupic sprawny silnik.

A w ogole co do dzwieku to moze to byc przekladnia katowa na wyjsciu na kardan, koledze wlasnie tam kiedys lozysko padlo w VS 700-moze u ciebie tez juz sie konczy i po prostu z racji powiekszonego luzu miedzyzebnego przekladnia daje takie odglosy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprocz kosztow czesci do skrzyni dochodza oczywiscie niemale koszty robocizny (sam sie za to nie zabierzesz zapewne) oraz wszelkie koszty dodatkowe w takich wytuacjach jak np komplet uszczelek czy chociazby lozyska, uszczelniacze ktore przy okazji rozbiorki silnika nalezaloby wymienic.. Ja bym jezdzil, a gdyby cos kiedys padlo to zapewne taniej bedzie kupic sprawny silnik.

A w ogole co do dzwieku to moze to byc przekladnia katowa na wyjsciu na kardan, koledze wlasnie tam kiedys lozysko padlo w VS 700-moze u ciebie tez juz sie konczy i po prostu z racji powiekszonego luzu miedzyzebnego przekladnia daje takie odglosy

przypominam sobie ze moja pierwsza Truda majac 4lata i 39tkm na V-tce tez inaczej brzmiala,co mi kompletnie nie przeszkadzalo i po sprzedaży nastepca nie latał za konopna lina!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...