LU-cash Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Witam i z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi :) Otóż motocykl to Suzuki Intruder VS 800 1992r. Motocykl chodzi jak na swój wiek elegancko, poza jedną sprawą. Mianowicie po wrzuceniu 5 biegu przy delikatnym przyśpieszeniu słychać taki jakby szum, gwizd. Czy może to zniknąć np. po wymianie oleju? A i jeśli trzeba by wymienić koła zębate piątki, konieczne jest wyjęcie silnika? Mogę nadmienić, że moto nie było za dużo jeżdżone przez ostatnie kilka lat(krótkie objazdy od czasu do czasu) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Witam i z góry dziękuję za pomocne odpowiedzi :) Otóż motocykl to Suzuki Intruder VS 800 1992r. Motocykl chodzi jak na swój wiek elegancko, poza jedną sprawą. Mianowicie po wrzuceniu 5 biegu przy delikatnym przyśpieszeniu słychać taki jakby szum, gwizd. Czy może to zniknąć np. po wymianie oleju? A i jeśli trzeba by wymienić koła zębate piątki, konieczne jest wyjęcie silnika? Mogę nadmienić, że moto nie było za dużo jeżdżone przez ostatnie kilka lat(krótkie objazdy od czasu do czasu) ;) sprobuj od wymiany oleju.Jesli to jednak skrzynia,to jest tu tylko kwestia kosztow.Musisz zdecydowac czy Ci sie oplaca taka inwestycja w stary motocykl.Czesci do skrzyni sa piekielnie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Oprocz kosztow czesci do skrzyni dochodza oczywiscie niemale koszty robocizny (sam sie za to nie zabierzesz zapewne) oraz wszelkie koszty dodatkowe w takich wytuacjach jak np komplet uszczelek czy chociazby lozyska, uszczelniacze ktore przy okazji rozbiorki silnika nalezaloby wymienic.. Ja bym jezdzil, a gdyby cos kiedys padlo to zapewne taniej bedzie kupic sprawny silnik. A w ogole co do dzwieku to moze to byc przekladnia katowa na wyjsciu na kardan, koledze wlasnie tam kiedys lozysko padlo w VS 700-moze u ciebie tez juz sie konczy i po prostu z racji powiekszonego luzu miedzyzebnego przekladnia daje takie odglosy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Oprocz kosztow czesci do skrzyni dochodza oczywiscie niemale koszty robocizny (sam sie za to nie zabierzesz zapewne) oraz wszelkie koszty dodatkowe w takich wytuacjach jak np komplet uszczelek czy chociazby lozyska, uszczelniacze ktore przy okazji rozbiorki silnika nalezaloby wymienic.. Ja bym jezdzil, a gdyby cos kiedys padlo to zapewne taniej bedzie kupic sprawny silnik. A w ogole co do dzwieku to moze to byc przekladnia katowa na wyjsciu na kardan, koledze wlasnie tam kiedys lozysko padlo w VS 700-moze u ciebie tez juz sie konczy i po prostu z racji powiekszonego luzu miedzyzebnego przekladnia daje takie odglosy przypominam sobie ze moja pierwsza Truda majac 4lata i 39tkm na V-tce tez inaczej brzmiala,co mi kompletnie nie przeszkadzalo i po sprzedaży nastepca nie latał za konopna lina! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.