Gravel Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam, Na poczatek sie przedstawie - Rafal, nowy wlasciciel Vulcana 800 z 98roku. Niestety jestem troche zielony z mechaniki motocyklowej, to moje pierwsze moto. Ogolnie Vulcanik chodzi jak w zegarku, ale martwi mnie moja przednia opona. Stan ocenilbym na sredni, ale najbardziej niepojace jest, ze lewa strona bieznika sciera sie bardziej niz prawa. Zauwazylem tez, ze chromowana czesc laga trze o te aluminiowa i chyba miejsce tarcia sie powieksza. Widzac takie objawy w samochodzie sprawdzilbym zawieszenie i zrobil zbieznosc, ale przy moto nie bardzo wiem co zrobic. Istnieje cos takiego jak ustawienie geometrii przedniego kola? Jesli tak to ile taka usluga mniej wiecej kosztuje i na co zwrocic uwage? Nie chcialbym zeby jakis "ekspert" zerowal na mojej niewiedzy. Mam sie w ogole martwic ta sytuacja, czy spokojnie pojechac do mechanika za jakis czas? Dzieki wiekie za info. Pozdrawiam Gravel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Zrób zdjęcie tej lagi lepiej. Myślę że oleju tam nie masz. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Witam, Na poczatek sie przedstawie - Rafal, nowy wlasciciel Vulcana 800 z 98roku. Niestety jestem troche zielony z mechaniki motocyklowej, to moje pierwsze moto. Ogolnie Vulcanik chodzi jak w zegarku, ale martwi mnie moja przednia opona. Stan ocenilbym na sredni, ale najbardziej niepojace jest, ze lewa strona bieznika sciera sie bardziej niz prawa. Zauwazylem tez, ze chromowana czesc laga trze o te aluminiowa i chyba miejsce tarcia sie powieksza. Widzac takie objawy w samochodzie sprawdzilbym zawieszenie i zrobil zbieznosc, ale przy moto nie bardzo wiem co zrobic. Istnieje cos takiego jak ustawienie geometrii przedniego kola? Jesli tak to ile taka usluga mniej wiecej kosztuje i na co zwrocic uwage? Nie chcialbym zeby jakis "ekspert" zerowal na mojej niewiedzy. Mam sie w ogole martwic ta sytuacja, czy spokojnie pojechac do mechanika za jakis czas? Dzieki wiekie za info. Pozdrawiam Gravel Hi,a pytales poprzedniego wlasciciela,jak sie ma sprawa bezwypadkowosci maszyny?Geometrie w moto ustawia sie rownierz.Przede wszystkim po to, aby zostawial....jeden slad! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 W moim moto też opony ścierają się nierównomiernie. Powód jest prozaiczny - lewe zakręty wychodzą mi lepiej niż prawe i na więcej sobie w nich pozwalam, co odciska swoje piętno na bieżniku opony:) Może poprzedni właściciel twojego moto też tak miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gravel Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Zrób zdjęcie tej lagi lepiej. Myślę że oleju tam nie masz. Hej, Zdjecia sa, ale troche niewyrazne. http://img104.imageshack.us/gal.php?g=image011.png Moze rzeczywiscie to jest kwestia oleju w lagach. Moto bylo raczej bezwypadkowe (chyba ze tak dobrze zrobione). Ogolnie prowadzi sie dobrze, chociaz przy nizszych predkosciach (okolo 40km/h) i przy odpowiedniej nawierzchni (bez dziur, ale niezupelnie gladki asfalt) kierownica tak jakby odbijala, czuc drzenie o sporej czestotliwosci. Moze to wlasnie wina oleju? Co prawda wyciekow nie ma, ale diabli wiedza kiedy byl wymieniany. Dzieki za rady. Pozdrawiam Rafal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Niewiele widać, zdjąłbyś tą chromoloną osłonkę? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 widac ze oslonka trze o lage , moze byc zle zalozona , albo laga ma luz. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Hej, Zdjecia sa, ale troche niewyrazne. http://img104.imageshack.us/gal.php?g=image011.png Moze rzeczywiscie to jest kwestia oleju w lagach. Moto bylo raczej bezwypadkowe (chyba ze tak dobrze zrobione). Ogolnie prowadzi sie dobrze, chociaz przy nizszych predkosciach (okolo 40km/h) i przy odpowiedniej nawierzchni (bez dziur, ale niezupelnie gladki asfalt) kierownica tak jakby odbijala, czuc drzenie o sporej czestotliwosci. Moze to wlasnie wina oleju? Co prawda wyciekow nie ma, ale diabli wiedza kiedy byl wymieniany. Dzieki za rady. Pozdrawiam Rafal ....mysle,ze te drżenia biorą sie od oponki (chyba,ze ja juz wymieniles na nowa?)jesli nie i bieżnik wyglada jak głowa po samodzielnym strzyżeniu bez lustra,to oczywiscie beda wystepowaly drgania zwlaszcza w takim ciezkim motocyklu.Co do oleju,to jesli nie zauwazyles wyciekow,to nie ma powodu do zmartwien.Sprawdz luz na lagach stawiajac moto tak żeby przednie kolo bylo calkiem w gorze i poruszaj nim w płaszczyźnie strzałkowej i obserwuj lagi.(zdejmij do tego te chromowane osłonki!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.