Skocz do zawartości

Gravel

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Gravel

  • Urodziny 04/29/1983

Osobiste

  • Motocykl
    VN800 Classic
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3758841
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wawa/Czewa

Osiągnięcia Gravel

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hej, Ja nie mam porownania do innych kaskow jesli chodzi o halas - N43 Air po prostu wedlug mnie nie jest glosny, ale to moj pierwszy kask. Odpuscilem sobie HJC z innego powodu - kazdy ktory zalozylem (moze poza tym topowym kompozytowym modelem), byl niewygodny. Nosze okulary i w HJC w ogole nie bylo na nie miejsca. Nolany sa bardzo wygodne a jak jezdze bez szczeki to moge go zakladac bez sciagania okularow :) Jedyny minus jaki widze, to przycieranie sie szybki - jak jezdze bez szczeki, dolna czesc kasku jest mniej sztywna i troche bardziej sie rozchyla. Mechanizm zamykania zaklada ze szybka wchodzi na fragment kasku, a jak to rozchylenie jest wieksze to i szyba gorzej sie dopasowuje. Ja po prostu radze sobie odchylajac troche szybke przy zamykaniu i dziala. W miescie jezdze bez szczeki. Przy zakupie sprawdz jeszcze gorna wentylacje - czasami klapy potrafia byc zle zlozone w fabryce. Ja wysylalem kask do serwisu (przyslali nowy). Gosciu mowil ze to drugi w sezonie (lipiec) z taka wada, wiec raczej nie jest to popularny defekt. Nowy kask nie ma juz z tym problemu. Moj kupilem na e-kaski.pl, ale pewnie teraz bedziej wiecej dobrych ofert w sieci. Pozdr Gravel
  2. Naprawde swietny kask, zarowno do miasta jak i na dluzsze wycieczki. Wygodny, w miare przewiewny. Szyba ma na dole takie wyciecia, przez ktore wlatuje swieze powietrze. Jesli nie masz szczeki to nie ma problemow z wentylacja. Jak ubierzesz sie w full opcje, to na swiatlach czasami wieczorem potrafi zaparowac, ale chwila i po wilgoci. Tylko raz mialem problem w wilgotny jesienny wieczor. Stalem dluzsza chwile na dworze, a szyba mi tak zaparowala, ze sama jazda i otwory nie daly rady. Wtedy przydaloby sie standardowe uchylenie. Koledze w SHOEI Syncrotec bardzo szybko odparowala (ale to inna bajka). Bierz ze szczeka, roznica w cenie w sumie juz niewielka, a szczeka swietnie sie przydaje na dluzsze wypady. Przede wszystkim jest ciszej niz w zwyklym otwartym kasku. Do tego wierze ze ta szczeka troche podwyzsza bezpieczenstwo. Ja jezdzilem caly sezon w tym kasku i jestem z niego zadowolony. Moze nie jest najtanszy, ale jakos wykonania i wygoda zdecydowanie lepsze niz np w HJC, ktore nomen omen bardzo mocno bralem pod uwage, przy zakupie. Pozdrawiam, Gravel
  3. Hej, Ja jezdze w Nolanie na VN800 Classic i calkiem niezle pasuje. Jesli chodzi o wnioski, jest po prostu swietny. Co prawda bylem jednym z tych szczesliwcow, ktorzy mieli zle zlozona blokade wywietrznikow u gory, ale importer wymienil mi na nowy. Po miescie jezdze bez szczeki, jest wygodniej po prostu. Jest calkiem cichy, niezle wentylowany. Niestety nie mam porownania z Shoei a to podobno mistrzowie wentylacji :) Na dluzsza jazde komplet z korkami, kominiarka i szczeka powoduje ze nie slychac absolutnie nic, poza wiatrem oczywiscie. Jesli nosisz okulary to tez nie bedziesz mial problemow - wysciolka sie dopasowuje i w ogole nie przeszkadza. Pozdrawiam, Gravel
  4. Hej, Zdjecia sa, ale troche niewyrazne. http://img104.imageshack.us/gal.php?g=image011.png Moze rzeczywiscie to jest kwestia oleju w lagach. Moto bylo raczej bezwypadkowe (chyba ze tak dobrze zrobione). Ogolnie prowadzi sie dobrze, chociaz przy nizszych predkosciach (okolo 40km/h) i przy odpowiedniej nawierzchni (bez dziur, ale niezupelnie gladki asfalt) kierownica tak jakby odbijala, czuc drzenie o sporej czestotliwosci. Moze to wlasnie wina oleju? Co prawda wyciekow nie ma, ale diabli wiedza kiedy byl wymieniany. Dzieki za rady. Pozdrawiam Rafal
  5. Witam, Na poczatek sie przedstawie - Rafal, nowy wlasciciel Vulcana 800 z 98roku. Niestety jestem troche zielony z mechaniki motocyklowej, to moje pierwsze moto. Ogolnie Vulcanik chodzi jak w zegarku, ale martwi mnie moja przednia opona. Stan ocenilbym na sredni, ale najbardziej niepojace jest, ze lewa strona bieznika sciera sie bardziej niz prawa. Zauwazylem tez, ze chromowana czesc laga trze o te aluminiowa i chyba miejsce tarcia sie powieksza. Widzac takie objawy w samochodzie sprawdzilbym zawieszenie i zrobil zbieznosc, ale przy moto nie bardzo wiem co zrobic. Istnieje cos takiego jak ustawienie geometrii przedniego kola? Jesli tak to ile taka usluga mniej wiecej kosztuje i na co zwrocic uwage? Nie chcialbym zeby jakis "ekspert" zerowal na mojej niewiedzy. Mam sie w ogole martwic ta sytuacja, czy spokojnie pojechac do mechanika za jakis czas? Dzieki wiekie za info. Pozdrawiam Gravel
  6. Hej, Dostales nowy kask na gwarancji? Ja mam chyba ten sam problem - gorne wloty mozna mozna mlotkiem zamykac i do tego rysuje sie "plaster miodu". Jak dokladnie jest procedura reklamacji? Ja kupowalem w sklepie e-kaski.pl (swoja droga polecam-calosc tranzakcji zajela 3dni) i w papierach nie mam nic napisane na temat reklamacji. Oczywiscie paragon trzymam. Dzieki wielkie za info. Pozdrawiam Gravel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...