Skocz do zawartości

problem z tylnim cylindrem w VTR 1000f


Rekomendowane odpowiedzi

Witam niedawno zakupiłem Hondę VTR 1000 f z 97r problem zaczął sie podczas wymiany płynów i oleju, synchronizacji gażników itd tylni cylinder przerywa pracę na wolnych obrotach, czy ktoś może mi pomóc, co może być tego przyczyna , może moduł?? świece są nowe, luzy zaworowe ustawione,może kabel wysokiego napięcia, proszę was o możliwą pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat(kiki @ 10.05.2009 - 07:58)

 

kto robił serwis?

 

 

 

Może mechanik.

 

he he :) Głupie pytanie - głupia odpowiedź :)

 

A wracając do tematu - skoro po serwisie moto zaczęło kuleć to niech poprawiają to co zepsuli :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he :) Głupie pytanie - głupia odpowiedź :)

 

A wracając do tematu - skoro po serwisie moto zaczęło kuleć to niech poprawiają to co zepsuli :)

 

 

To akurat jest oczywiste dlatego moto już stoi w serw. tylko prosiłem o możliwe porady co może być przyczyna żeby uniknąć dodatkowych kosztów naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Panowie pomocy.

Odebrałem dzisiaj moja VTR 1000 F z 2002 roku od mechanika, który miał wyczyścić i zsynchronizować gaźniki. Z tego co opowiadał dobrze zrobiłem, że się tym zająłem, bo w gaźniku było tyle syfu, że garściami można było wybierać...

Faktycznie jest różnica: silnik chodzi dużo równiej i trzyma obroty (na luzie), a po puszczeniu manetki od razu schodzi do takich jak powinien mieć. Stało się jednak coś strasznego, motor stracił ducha, w ogóle nie przyspiesza tak jak powinien, na zabrudzonych gaźnikach przy 3k obrotów przednie koło podrywało do góry, a teraz boje się, że osobówki zaczną mnie na światłach wyprzedzać - dopiero jak wejdzie 6-7k obrotów to rwie do przodu jak trzeba.

Wróciłem do mechanika i powiedziałem, że ma to poprawić, a on stwierdził, że się nie znam i motor przyspiesza dobrze (przecież to nie rakieta). Ale jak zacząłem naciskać to stwierdził, że mam zawory nie wyregulowane ... i kiedy gaźnik był zapchany podawał mniej paliwa i wszystko było ok, a teraz podaje tyle paliwa ile trzeba i motor się zalewa.

Jutro i po jutrze przychodzą kupcy - chciałem żeby maszyna dała z siebie wszystko, a tylko jej zaszkodziłem.

Co robić??

 

---------------------

Umieściłem pytanie w tym temacie, bo było tu coś o gaźniku w VTR - nie chciałem powielać problemów.

Mam nadzieje, że nie robię bałaganu.

Edytowane przez Broda997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...