hans13 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Kup worki na mocz mają fajne wężyki nadadzą się świetnie. i najważniejsze nie wydasz za wiele :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 9 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Cóż za zbieg okoliczności, odkopałeś temat a ja właśnie miałem go aktualizować. Z ogromnym smutkiem pragnę wszystkich poinformować, że łańcuch w mojej Diverce dokonał żywota Po 3,5 sezonu, 40,5 tys.km i w pierwszej połowie zakresu napinacza zatarły sie sworznie/tulejki ogniw łańcucha. Przypomnę, że mam (miałem) RK 520 XSO 108 ogniw. 40500 km - dużo to czy mało? Oceńcie sami. . . Dodam jeszcze tylko, ze w ciągu tych 40tys. km zużyłem 0,7l oleju wartego. . . parę złoty. Gdybym smarował łańcuch smarem Motul Road Plus (takiego używałem zanim założyłem olejarkę), zużyłbym co najmniej 10-15puszek co daje koszt 400-700zł. Oczywiście zakładając, że łańcuch smarowany sprejami wytrzymałby 40tys. km. Czy było warto? Oceńcie sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Yo! U mnie lancuch poszedl do wymiany po 45kkm i wcale jeszcze nie mial dosc :]. Wymienilem, bo w Alpy chcialem miec pewny naped. Teraz nowy ma juz prawie 12kkm i ani razu nie naciagalem go :]. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jeżeli kogoś interesuje jak wygląda zatarty łańcuch: http://www.svrider.de/Forum/download/file.php?id=833 http://www.svrider.de/Forum/download/file.php?id=834 Zdjęcia pochodzą z niemieckiego forum SV. U mnie wyglądało to identycznie, z tym że u mnie płytki zaczęły sie przesuwać z jednej strony ogniwa (nierównolegle). No i u mnie wystąpiło to po 40tys.km, a w tej SV po 13tys.km. Myślałem ze mój przypadek jest odosobniony, ale okazuje się że nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Zdjęcia niestety zniknęły z pierwszego postu, a nie da się dodać nowych. Znaczy da się dodać nowe, ale ich nie widać. Dla zainteresowanych linki:ZbiorniczekZaworek regulacyjnyElektrozawórKońcówka podajaca olej Jeszcze taka uwaga. Zauważyłem tendencję wśród producentów olearek do zmniejszania ilości oleju podawanego na łańcuch. Niemiecki cls200 w niektórych miejscach podaje nawet 1ml/100km i twierdzi, że jego olejarka zużywa o 50% mniej oleju niż olejarki konkurencji i o 75% mniej niż olejarki domowej roboty. Tylko że ja już dawno temu podałem, że optymalna ilosc to 1-2ml/100km :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.