Skocz do zawartości

Błędy w GSX600r K5 jak je sprawdzić?


wayne2up
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z suzuki gsxr 600 2005, model k4-k5 , mianowicie

Na wyswietlaczu pokazuje sie komunikat FI co oznacza ze komputer ma jakies błedy ktore chce ziagnozowac, ale niewiem jak to w tym modelu zrobic:/

 

w k1 bylo to odsc proste , polegalo za zlaczeniu 2 kabelkow razem i bledy sie wyswietlaly, ale w k5 jest wiecej luznych tych kabli i niechce probowac na chybil trafil by czegos nie popsuc. MOtorek po odpaleniu odrazu wskakuje na 6 tys. obrotow i tak sie cały czas trzyma, a dotego ma popsuty nastal przepustnicy ( mechanizm jej nie zamyka ani nie otwiera, jest w jednej pozycji - ciagle otwarta)

 

nie moge nigdzie dostac serwisowki do tego modelu, jezeli wiesz jak sprawdzic bledy w tym modelu bede wdzieczny za pomoc.

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisówka po sekundzie googlowania:

http://thepiratebay.org/torrent/3617599/Su..._K5_Full_Manual

 

Niewielu seedów ale próbuj :)

 

EDIT:

Tutaj masz dla K6:

http://rapidshare.com/files/12145854/GSX-R600-750K6.pdf

Ściągnięcie będzie bezproblemowe, a może te modele niewiele sie różnią...

 

EDIT 2: ;)

I po kolejnej chwili szukania:

Podobno K4 od K5 różni się niewiele i oba te modele mają jedną serwisówkę:

http://blackbears.ru/index_en.php?get=manual

Znajdź tam gsxr 600 k4 :)

Edytowane przez przemekpal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komunikat FI

Fi znaczy w prostym tłumaczeniu Fuel Injection czyli "wtrysk paliwa", problem poważny serwisówka w łapę i jedziesz z tematem.

W opisamym przez ciebie przypadku domyślam się że komputer przeszedł w tryb serwisowy prawdopodobnie lub awaryjny.

Bez dobrego serwisu się nie obejdzie, nawet jak dojdziesz skąd ten błąd.

Edytowane przez Zbyszekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fi znaczy w prostym tłumaczeniu Fuel Injection czyli "wtrysk paliwa", problem poważny serwisówka w łapę i jedziesz z tematem.

W opisamym przez ciebie przypadku domyślam się że komputer przeszedł w tryb serwisowy prawdopodobnie lub awaryjny.

Bez dobrego serwisu się nie obejdzie, nawet jak dojdziesz skąd ten błąd.

 

 

FI jest oprocz sciecacej czerwonej diody sygnalem bledu z roznych czojnikow rowniez zwiazanych z wtryskiem, co i tak sie z nim wiaze bo pocos teczujniki sa, ano poto by dostosowac odpowiedniamieszanke w zaleznosci od waronkowpannujacych.

 

Udalo mi sie sciagnac serwisowke do K6,mamnadzieje ze sobie znia jakos poradze, ale dopiero na weekendzie bedzie czas.

Teraz sproboje zajrzec do ukladu otwierajacego przepustnice , bo on tylko zaczesie nia i zdechnie, wygladajak bytrybiki poszly ale jak robiore to zobacze, jest to tylko zanitowane to z tym sobie poradze, a jak nie to urzywke bede szukal bo na serwisie kupic nowe czesci to raczej nie ma co liczyc.

 

MIal ktos podobny problem, by przepustnice sie nie otwieraly i nie zamykaly??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...