HellSheep Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Posiadam Kawasaki EN500 '91r. i mam z nim następujący problem: motocykl jeździ i pali dobrze ale po solidnym rozgrzaniu na sprzęgle czy na biegu jałowym zaczyna się lekko poddławiać i zaczynają migać lampki od oleju i temperatury ale nie gaśnie, nie wiem czy ma to jakiś związek, ale po ostrzejszym dodaniu gazu strzela z jednego tłumika. Filtr powietrza i świeczki są nowe. Podobny silnik jest w GPZ500 wiec jeśli ktoś miał podobny problem lub wie co może być tego przyczyną to proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Byś chłopcze do powitalni zajrzał. Moto sprowadzone skądś było? Czy już chwile w kraju jeżdzi? Chyba już czas poddać je konkretnemu przeglądowi technicznemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Gaźniki do regulacji, nie trzyma wolnych obrotów- zapaskudzone kanały wolnych obrotów :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellSheep Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Sorki, zajrzę do powitalni:) Co do moto to był sprowadzany z Anglii i jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce a mam go od ok. miesiąca. Na 14 maja jestem umówiony na wymianę łańcucha rozrządu i regulację zaworów i jak starczy kasy to dam jeszcze do czyszczenia i regulacji gaźniki. I tu mam drugie pytanie, gdyż za wymianę łańcucha rozrządu i zawory liczą sobie osobno za robociznę. Czy wymieniając rozrząd nie przechodzi się przez zawory? Bo siłą rzeczy jeśli by rozbierali silnik to tak czy siak musieli by chyba wyregulować potem zawory. Chyba, że się mylę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 (edytowane) Wymiana łańcuszka, ustawienie rozrządu, regulacja luzu- tych co znam za wszystko biorą odzielenie kase. Edytowane 26 Kwietnia 2009 przez gandżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellSheep Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Wymiana łańcuszka, ustawienie rozrządu, regulacja luzu- tych co znam za wszystko biorą odzielenie kase. No nic, jakoś będę musiał to przeboleć :wink: A jeszcze mam pytanko odnośnie rozrządu. Na liczniku mam 28kkm a rozrząd się odzywa wiec wnioskuję, że licznik był cofany lub coś, ale jak rozpoznać czy do wymiany jest łańcuch czy napinacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Wyjac napinacz i sprawdzic jak bardzo jest w pracy. Zmierzyc dlugosc lancucha na 20 ogniwach i porownac z serwisowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellSheep Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Łańcuch zamówiony, 14 maja moto idzie do serwisu, mam nadzieję, że na rozrządzie, gaźnikach i zaworach się na ten sezon skończy;) Dzięki wszystkim za odpowiedzi :lalag: Szerokości :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.