YamaMotoXT600 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Witam serdecznie wszystkich moto-maniaków. Mam problem z iskrą w XT 600. Jeszcze niedawno wszystko bylo ok, po wyjęciu silnika z ramy i przeprowadzeniu kilku czynności obsługowych i regulacyjnych wlożyłem silnik w ramę. Podłączyłem wszystkie potrzebne przewody i zabrałem sie do uruchomienia silnika. Jednak silnik nie zalapal. Sprawdziłem świecę zapłonową ktora nie miała iskry więc kupiłem nowa firmy DENSO ta ma iskrę. Ale problem tkwi w tym ze iskra ta pojawia sie przy 3-4 kopnięciach na 10. Co może być przyczyną? Czemu iskra pojawia sie tak rzadko? Proszę o pomoc:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Sprawdź podłączenie masy na cewce wysokiego napięcia. Sprawdź resztę instalacji która odpinałeś. Sprawdź naładowanie akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Instalacja elektryczna w mojej XT jest bardzo zminimalizowana. Nie mam akumulatora kierunkow swiatla stop i zegarow. Tylko swiatlo przednie krotkie i dlugie no i oczywiscie swiatlo tylne. Zawsze wszystko bylo ok iskra byla. Teraz jest na 10 kopniec kopka 3-4 razy a czasem rzadziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Fajka-kabel WN- cewka. Masa cewki WN. Pozostałe połączenia. Sprawdzaj, działaj, jeździj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 (edytowane) Ostatnio robiłem taki sam sprzęt i również zapłon. Sprawdź czy występuje iskra bezpośrednio z przewodu WN - wykręć fajkę, w moim przypadku ona była uszkodzona. Sprawdź wszystkie złącza pod względem czystości - nie zaszkodzi użyć preparatu Kontakt 60. Przy statorze, na przewodach wychodzących z silnika masz kostki czy zwykłe konektorki tulejkowe które można pomylić? Rozłącz dla pewności przewody czarno-białe od modułu - to jest przewód od "gaszenia". Sprawdź jeszcze tą masę cewki WN, u mnie też chyba nie łączyła pomimo przykręcenia na dwie śruby. Ewentualnie sprawdź też działanie modułu przytykając końcówkę pomarańczowego przewodu do masy - powinno wystąpić iskrzenie. Edytowane 26 Kwietnia 2009 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zrobiłem wszystkie czynności o których mi napisaliście ale nic nie pomogło. Dalej iskra wystepuje bardzo rzadko (prawie wcale). Nie wiem co mam dalej robić? Ściągnełem manuala do XT600 2KF i według planu instalacji elektrycznej sprawdziłem całość. Wszystkie połączenia są prawidłowe? Teraz to już nie wiem o co chodzi. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Sprawdź cewke WN, wymontuj i załóż do innej XT600. MOże ktoś z forum ma XT w twojej okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 No właśnie jest problem bo nie znam nikogo w okolicy z XT! Jutro popytam się znajomego może coś bedzie wiedział w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jesli to zaplon CDI to podejrzewam kondensator. Sprawdz opornosc impulsatorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 a masz czujnik stopki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Adam M. Jak sprawdzić czy to zapłon CDI? I jak sprawdzić oporność impulsatorów. mr.zielony Czujnik stopki jest. Ale on nie ma wpływu na odpalanie motocykla. Zawsze odpalałem na stopce i wszystko bylo ok. Tak to zapłon CDI. Właśnie sprawdziłem. A ten kondensator to gdzie się znajduje? A jeszcze mam takie pytanko: Może jak sciągnełem dekiel ten od strony magneta CDI to przestawiłem zapłon? Czy to możliwe? Jak ustawić zapłon w XT 600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Witam serdecznie wszystkich moto-maniaków. Mam problem z iskrą w XT 600. Jeszcze niedawno wszystko bylo ok, po wyjęciu silnika z ramy i przeprowadzeniu kilku czynności obsługowych i regulacyjnych wlożyłem silnik w ramę. Podłączyłem wszystkie potrzebne przewody i zabrałem sie do uruchomienia silnika. Jednak silnik nie zalapal. Sprawdziłem świecę zapłonową ktora nie miała iskry więc kupiłem nowa firmy DENSO ta ma iskrę. Ale problem tkwi w tym ze iskra ta pojawia sie przy 3-4 kopnięciach na 10. Co może być przyczyną? Czemu iskra pojawia sie tak rzadko? Proszę o pomoc:D przeoczyles jakis banal.nie stresuj sie .popatrz na kabelki zwlaszcza te cienkie i "pochowane". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 przeoczyles jakis banal.nie stresuj sie .popatrz na kabelki zwlaszcza te cienkie i "pochowane". Kurde sprawdzałem wszystkie kabelki, złączki, kostki, itp. no i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Kurde sprawdzałem wszystkie kabelki, złączki, kostki, itp. no i dalej to samo. 2jesli moto bawi sie z toba w "ciuciubabke"i raz chodzi,raz nie to zanim bede szukal konopnej liny(nie do holowania tym razem),to poruszal bym kabelkami i złączami.Mozę wilgoć,moze mini-pękniecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Usterka wydaje się być prosta jednak dojście co do czego i dlaczego iskra raz jest raz jej nie ma doprowadza mnie do furii! Na dworze pogoda jak malowana, terenów i przyjaciół do jazdy rónież nie brakuje a tu XT odmówiła posłuszeństwa:( Nic będe dalej kombinował, próbował, testował i sprawdzał może coś sie uda zmotać:) Jak już dojdę co było usterką opisze dokładnie tu na forum tak aby pomogło w zwalczaniu podobnych usterek które doprowadzaja człowieka do pasji! Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Dawid W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.