Dr@GuN Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 mam taki problem z simkiem , niezależnie czy jest ciepły czy zimny łapie ogromne obroty bez ruszania gazem przy takich obrotach mogę jeszcze rozkręcic manetkę i motor jeszcze wyżej wchodzi i nie moze z nich zejść, musze zapłon odcinać, dobrze chodzi tylko na niepełnym ssaniu, nie mam pojęcie co to może być ale przepuszczam ze dostaje zamało paliwa , dodam na starcie ze czyszczenie gaźnika nic nie daje zmieniłem gaźnik na inny bo miałem akurat i problem się powtarza nawet jeszcze bardziel, o ile kiedyś wystarczyło przekręcić śrubką od regulacji to teraz to nie pomaga dodam że gaźniki obydwa to 16n3-4 jeden orginalny jeden nie. eksperymentalnie odkręciłem gaźnik i odpaliłem w momencie gdy zaczynał wchodzić na obroty zdjełem go z mocowania, a on dalej sie wkręca :icon_eek: po chwili zgasł...na założonym gaźniku jak zatkam te drobne wloty powietrza (główny zostaje) to simek ładnie schodzi z obrotów ale jest problem z wchodzeniem na obroty- ma muła na początku) jak zatkam główny dolot powietrza to potrafi pochodzić z 1-2 sekundy i dopiero gaśnie... POMOŻECIE ? :notworthy: ps. to nie jest linka od gazu na 100% :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 A próbowałeś jeździć na takich obr., czy ma siły?? no i czy on po jakiejs chwili chodzenia zgaśnie czy będzie chodził aż do momentu aż ty odetniesz zapłon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Sprawdź simmering od strony iskrownika, uszczelke pod cylindrem i uszczelnienie gaźnika z krućcem, objawy wskazują na lewe powietrze. Ewentualnie mogło wydmuchać uszczelke pomiędzy karterami. Posprawdzaj to wszystko i napisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmit Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) jako współwłaściciel simka , mówię że : zimeringi obydwa siedzą, uszczelki wszędzie też tylko właśnie się boję tej uszczelki pomiędzy krtaterami bo w końcu to cały silnik trzeba rozpoławiać :| gaxnik cały przeleciany od dołu do góry, łącznie z wymienieniem na inny efekt taki sam czyli nic, no i simek będzie chodził aż mu zapłon odetnę i dodam, że ciśnienie w cylindrze jest bardzo dobre ( 11 bar ) Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez Shmit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Nie podwiesza Ci się przepustnica przypadkiem ? Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shmit Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) napewno nie Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez Shmit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadan Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 To napewno simmeringi miałem tak w swoim Schodził z obrotów dopiero jak dałem mu ssanie Jak bedziesz kupował kup takie z podwojnymi "wargami" czy jakos :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.