Draco Fisher Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Witam. Mam taki problem w swoim Viaderku. Jadę rano do pracy. Temperatura jest rzędu 8-12 stopni, kierunkowskazy działają z opóźnieniem, tzn. po włączeniu zaczynają "mrugać" po około 5-6 sekundach. Wracam z pracy, temp. znacznie wyższa i kierunki działają już normalnie. Co może być przyczyną? Elektryka nie jest moją mocną stroną i nie wiem od czego zacząć :icon_eek: Pzdr, Draco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 sprawdź część mechaniczną instalacji kierunkowskazów znaczy się przełącznik. z tego co piszesz wygląd to tak jakby w przełączniku był jakiś smar w niskich temperaturach gęsty stawiał opór sprężynkom w przełączniku i stad opóźnienie. to tylko taki domysł bo nie mam pojęcia jka jest zbudowany przełącznik w twoim motocyklu. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Ja stawiam na psujący się przerywacz elektromechaniczny. Teoria smarów jest mocno naciągana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Podczepie się pod temat, bo nie ma co tworzyć nowego i tak jest pełno o kierunkach. Jeśli na wyłączonym silniku włącze kierunek, to świeci ciągłym swiatłem. Przy włączonym silniku na niskich obrotach działają troche opornie, prawy kierunek często w ogóle nie zaskakuje, albo zaskoczy po 5 sekundach, może to być walnięty przerywacz, czy szukać gdzie indziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Nowy przerywacz uleczy sprzet, te od chińskich skuterków sa tak ta nie ze można je zmieniac co tydzień :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 No faktycznie, przerywacz fiksuje :icon_rolleyes: Na razie go nie wymieniłem, a rano przed wyruszeniem na drogę "grzeję" kierunki, czyli na jakieś 60sek je załaczam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Od razu wymień na nowy! Pomyśl o swoim bezpieczeństwie. Jeśli masz w instalacji kostkę do przerywacza na 3 piny oraz żarówki 2x21W, to kup w motoryzacyjnym przerywacz elektroniczny od samochodu np. VW http://www.allegro.pl/item611419673_przery..._audi_nowy.html Nawet jeśli masz kostkę na 2 piny - wystarczy dołożyć przewód masowy. Boże broń przed bimetalowymi przeżytkami. Elektroniczny ma tą zaletę, że światło zapala się od razu przy włączeniu kierunkowskazu, miga dwa razy szybciej przy spalonej jednej żarówce, ma optymalną częstotliwość błysków. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.