poll Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam dostałem do zrobienia aprillke znajomemu.Po wymianie zerwanej śruby z sprzęgła odśrodkowego wziąłem się za problem z przyśpieszaniem.Mianowicie aprillka prawie wcale nie chce się rozpędzać.Silnik ładnie pracuje ładnie wchodzi na obroty ale w momencie kiedy ma ciągnąć dusi się dławi i ledwo rusza i aż tak do prekości ok50/h rozpędza się od niechcenia. Później już jak to się mówi dostaje jadu i łądnie jedzie ale max do 75km/h i to już koniec.Jak postawiłem ją tak żeby tylne koło było w powietrzu nie ma problemu z rozpędzaniem tylnego koła. W czym tkwi problem czyżby regulacja gaźnika, wariator(może już rolki wytarte i lżejsze bo moto ma ok 11tyś przebiegu)A może co innego. Osobiście mam piaggio zip i idzie jak burza w porównaniu do aprilli.A jest dużo mniejszy i słabszy. Aprilka ma na liczniku do 120 gdzie ma ograniczniki i w jaki sposób je zdjąć żeby chociaż do 100 dało rade dobić?? Pomóżcie bo nie wiem jak problem ugryźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 (edytowane) Wariator sprawdź. Może jest pierścień pomiędzy talerzami. to odnośnie v-max. Co do rozpędzania od 0-50 to prawdopodobnie waga rolek za mała. Edytowane 24 Kwietnia 2009 przez piotrek1281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poll Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Dzięki za podpowiedz kolego na pewno zajrzę do tego.Ale coś mi się wydaje że tego krążka między tarczami nie ma. Co do rolek to jaką powinny mieć wagę fabryczne? Oraz czy jest możliwość że się już starły no i straciły na wadze??? Jak to jest im cięższe tym maszyna zrywniejsza ale wolniejsza a im lżejsze tym słabsza na starcie a szybsza?? Sorki za te pytania może laiczne ale temat skuterów dopiero zaczynam przerabiać i niektóre rzeczy są dla mnie nie do końca jasne.Na co dzień remontuje zabytkowe moto a skuterkami od czasu do czasu się bawię. Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.:) Czy może to być wina gaźnika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 (edytowane) im lżejsze tym dłużej na niskim przełożeniu ciągnie , im cięższe tym szybciej zbija obroty silnika rolki powinny być okrągłe na ruszanie ma wpływ moment zadziałania sprzęgła, tj twardość spreżyn trzymajacych szczęki Edytowane 25 Kwietnia 2009 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.