Gość leon77 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 98 r przebieg 33 tys. wcześniej był mobil 10W40, ale w sklepie namówili mnie na 15W50 półsyntetyk motula (ze względu na jeden cylinder z chłodzeniem powietrzno-olejowym) problem polega na tym że teraz biegi ciężej wchodzą a 1 to już w ogóle trzask, w związku z tym pytanie czy zmiana oleju mogła spowodować takie efekty i czy nie lepiej wrócić do rzadszego oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Zmieniłem również z 10W40 na 15W50 też motula u siebie w Kawie GPZ 500 i u mnie nic takiego się nie działo. Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jak ten olej jest kompletnie zimny to sprzeglo moze ci ciagnac przez pierwsze 10 min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.