diabloszczak Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Jak w temacie. Junak wygląda jak M07 ale w dowodzie ma żę to M10 i na tabliczce też. W którym roku zaczęto robić M10. Czy to możliwe że to M10? Wiem napewno że nic nie było kombinowane. Pomóżcie mi zidenfitykować tego Junaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 to jest M-10 tzw. przejsciowkalampa jak w M-07 tylko pewnie blotniki glebokie i pare rzeczy od nowszego jest, to jest typowe dla Junakow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloszczak Opublikowano 29 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Płytkie błotniki,lampa oddzielna,Praktycznie wszystko jak w M07. Czytałem że M10 zaczeli produkować w 1960 roku a mój Junak jest z 1959.Jak to z tymi Junakami było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 no widzisz, ja mam junaka z 1959 i w papierach ma M-10, ma lampe oddzielna, glebokie blotniki i prawie wszystko jak w M-10po prostu jakie czesci mieli na magazynie to z takich montowali, a od 1960 to robili M-10 juz w takiej prawidziwej, pelnej formie m-10, z lampom ta duza, co na kierownice nachodzi i z wszystkimi detalami M-10 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloszczak Opublikowano 29 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Czyli normalka. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Wydaje mi się że przejściówka ( produkowana w 1960 r) była robiona z głęboko tłoczonymi błotnikami.Różnice pomiędzy modelem M07 a M10 ( przejściówka) to pełno piastowe hamulce w kołach, błotniki, uruchamianie tylnego hamulca ( w M07 sztywne cięgno, w M10 linka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabloszczak Opublikowano 1 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Ale mój Junak jest z 1959, płytkie błotniki(a były jakieś między płytkimi a głębokimi?)Koła są pełnopiastowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Wiesz Pipcyk, rozne źrodla roznie podaja, a jak bylo naprawde to niewiem czy ktokolwiek wie :DWim tyle ze moj Jan ma glebokie blotniki, lampe od m-07, chamluec na linke, karter od m-10, pelna oslone lancucha, a jest z 1959 rokugrzebane przy nim bylo tylko przy silniku, wiec wykluczam zamiane czesci, do tego mial przyczepe WB-2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Miałem coś takiego. To jest M10 ale kartery, lampe ma od M7....Teszra jak w M10. P.S. Moim zdaniem moto ładniejsze od M 10 po 1960 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 a mi najbardziej sie podoba junak z "duza" lampom, ale z obramowka na lampe z takim "daszkiem" takim przedluzeniem na gorze obramowki :Di obowiazkowo czarny, inne junaki mi sie tak bardzo nie podobaja :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Kurcze co jak co ale karter od M10 montowali po 1960 tam mi się zawsze wydawało.Mam oryginała przejściówkę z 60 roku. Ma karter z M07 ale pełną osłonę łańcucha. Przy kadłubie były montowane specjalne blachy które umożliwiały zamontowanie pełnej osłony.W zasadzie od M10 rózni się on tylko lampą i kadłubem silnika. Bo ma pełno piastowe hamulce, linke hamulca tylnego i głębokie błotniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 Nic dodać nic ująć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 jak juz mowilem, przy silniku bylo grzebane, wiec nie wykluczam tez zmiany karteru, mam wtornik dokumentow, czyli dokumenty byly zmieniane, moze byl zmieniany w nich numer silnika, to by wszystko wyjasnialo :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 4 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 Mała rada.Jak będziesz zmieniał karter, to znienija komplet czyli oba. Nie dekompeltuj czasem karterów, prawa strona os jednego silnika lewa od drugiego...Kartery w junach z tego co wiem były pasowane do siebie, więc zachowasz osiowość i zaoszczędzisz na wyciekająctym oleju. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 4 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 Mała rada.Jak będziesz zmieniał karter, to znienija komplet czyli oba. Nie dekompeltuj czasem karterów, prawa strona os jednego silnika lewa od drugiego...Kartery w junach z tego co wiem były pasowane do siebie, więc zachowasz osiowość i zaoszczędzisz na wyciekająctym oleju. :evil:wiem o tym, bylo kilka roznych rodzajow arterii olejowych, po prostu innymi drogami lecial olej, niektore pasuja, ale trzeba zwracac na to baczna uwage :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.