Skocz do zawartości

Mam Junaka z 1959-Jaki to model


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no widzisz, ja mam junaka z 1959 i w papierach ma M-10, ma lampe oddzielna, glebokie blotniki i prawie wszystko jak w M-10

po prostu jakie czesci mieli na magazynie to z takich montowali, a od 1960 to robili M-10 juz w takiej prawidziwej, pelnej formie m-10, z lampom ta duza, co na kierownice nachodzi i z wszystkimi detalami M-10 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że przejściówka ( produkowana w 1960 r) była robiona z głęboko tłoczonymi błotnikami.

Różnice pomiędzy modelem M07 a M10 ( przejściówka) to pełno piastowe hamulce w kołach, błotniki, uruchamianie tylnego hamulca ( w M07 sztywne cięgno, w M10 linka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Pipcyk, rozne źrodla roznie podaja, a jak bylo naprawde to niewiem czy ktokolwiek wie :D

Wim tyle ze moj Jan ma glebokie blotniki, lampe od m-07, chamluec na linke, karter od m-10, pelna oslone lancucha, a jest z 1959 roku

grzebane przy nim bylo tylko przy silniku, wiec wykluczam zamiane czesci, do tego mial przyczepe WB-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi najbardziej sie podoba junak z "duza" lampom, ale z obramowka na lampe z takim "daszkiem" takim przedluzeniem na gorze obramowki :D

i obowiazkowo czarny, inne junaki mi sie tak bardzo nie podobaja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze co jak co ale karter od M10 montowali po 1960 tam mi się zawsze wydawało.

Mam oryginała przejściówkę z 60 roku. Ma karter z M07 ale pełną osłonę łańcucha. Przy kadłubie były montowane specjalne blachy które umożliwiały zamontowanie pełnej osłony.

W zasadzie od M10 rózni się on tylko lampą i kadłubem silnika. Bo ma pełno piastowe hamulce, linke hamulca tylnego i głębokie błotniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz mowilem, przy silniku bylo grzebane, wiec nie wykluczam tez zmiany karteru, mam wtornik dokumentow, czyli dokumenty byly zmieniane, moze byl zmieniany w nich numer silnika, to by wszystko wyjasnialo :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała rada.

Jak będziesz zmieniał karter, to znienija komplet czyli oba. Nie dekompeltuj czasem karterów, prawa strona os jednego silnika lewa od drugiego...

Kartery w junach z tego co wiem były pasowane do siebie, więc zachowasz osiowość i zaoszczędzisz na wyciekająctym oleju. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała rada.

Jak będziesz zmieniał karter, to znienija komplet czyli oba. Nie dekompeltuj czasem karterów, prawa strona os jednego silnika lewa od drugiego...

Kartery w junach z tego co wiem były pasowane do siebie, więc zachowasz osiowość i zaoszczędzisz na wyciekająctym oleju.  :evil:

wiem o tym, bylo kilka roznych rodzajow arterii olejowych, po prostu innymi drogami lecial olej, niektore pasuja, ale trzeba zwracac na to baczna uwage :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...