antek83 Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witam! Miałem już kilka motocykli i zawsze było jakieś pokrętło albo śrubka do regulacji. Dziś kolega odebrał nówkę Kawasa ZX6R 2008 i nie mogłem znaleźć regulacji obrotów jałowych, po rozgrzaniu ma około 3tysi i chcieliśmy zmniejszyć. Nawet z oryginalną serwisówką na rysunku gdzieś z lewej strony była pokazana regulacja ale nie mogliśmy jej znaleźć w motocyklu :-). Proszę o pomoc w zlokalizowaniu regulacji, najlepiej jakieś foto, rysunek. Z góry dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jezeli jest to nowy motocykl odebrany od dealera, to nic sam ni krecisz tylko wracasz do sklepu meldujac ze obroty za wysokie, a oni maja to ustawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Jezeli jest to nowy motocykl odebrany od dealera, to nic sam ni krecisz tylko wracasz do sklepu meldujac ze obroty za wysokie, a oni maja to ustawic. Dobra odpowiedz:-). Mieszkamy 40km od dealera i jest troche zimno zeby jechac na moto. Wiec myslalem ze ktos ma takie moto i powie ze tu i tu jest srubka do ustawienia... Tylko gdzie ta śrubka???:-) Jesli nie znajdziemy, faktycznie trzeba jechac do dealera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Po lewej stronie nad obudową zębatki. Model 07 i 08 ma tam śrubę do regulacji obrotów. Z tym że powinieneś je regulować dopiero po nagrzaniu silnika do normalnej temperatury pracy. A i czy wiesz jakie powinny być te obroty ? W starszych modelach to było 1300+-50 lub 100 obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Po lewej stronie nad obudową zębatki. Model 07 i 08 ma tam śrubę do regulacji obrotów. Z tym że powinieneś je regulować dopiero po nagrzaniu silnika do normalnej temperatury pracy. A i czy wiesz jakie powinny być te obroty ? W starszych modelach to było 1300+-50 lub 100 obr/min. Hey! W serwisówce też widać że ta regulacja jest po lewo od osłony zębatki, ale serio nie można znaleźć:-). Masz może jakieś foto? Obroty mam z serwisówki, ale dzięki za przypomnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.