Skocz do zawartości

Piaggio X9


V12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tak jak w temacie pekł łancuszek własciciel mówi ze chodził w poprzednim sezonie a teraz chcial odpalić i zaczol tak dziwnie krecić(brak kompresji)

Po ogladzina doszedłem ze wałek rozrzadu sie kreci bardzo cięzko prawie wcale troche tam kijowy dostęp.

Teraz tak czy to jest kolizyjny silnik i jakie nie spodzianki moga mnie spotkać przy rozbieraniu

Potrzebował bym wskazówek do ustawienia rozrządu

I skąd wziąć czesci:uszczelka głowicy łańcuch może napinacz slizgi {???}

pozdr

 

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozbierałem jeszcze czterosuwa z Piaggio, ale można stwierdzić że jest tylko trochę bardziej skomplikowany od "chińskiego czterosuwa". Masz tu linka do większości serwisówek maxiskuterów Piaggo: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/ . Prawdopodobnie przydadzą się niektóre narzędzia specjalne. Jeśli chodzi o części - nie mam pojęcia.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widze nie pierwszy przypadek z X9 ;) Swego czasu meczyłem sie z tym skuterem. Na wałku sa dość wyraźne znaki, silnik jest kolizyjny. Uszczelki warto dorobić bo czas oczekiwania na nowe jest tragiczny nawet do 3 tygodni.

 

Co do wymiany łańcuszka wymieniasz wszystko, niewarto oszczedzać na rozrządzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZyli widze po serwisówce że bez nie których narzedzi sie nie obejdzie np.sciagacza koła magnesowego

A do wymiany łancucha potrzeba rozpołaiwac cały silnik???

Panowie zapomniałem napisac ze to wersja 180cm a nie 250cm jesli rozwiazanie jest takie jak 250 to do wymiany lancucha nie potrzeba zgejmowac głowicu ale napewno mechanizm rozrusznika jest juz inaczej

pozdr

 

Edytowane przez V12

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można łańcuch wymienic bez rozbierania ale teraz jak z tym ustawianem rozrzadu bo w serwisówce jest niby ale tam jest kole od wałka rozrzadu jest jakiś mechanizm chyba zmiany faz i jak to sie ma do ustawiania i na jakiej zasadzie to działa bo ja to rozebrałem i potem złozylem chyba dobrze nie wiem

pozdr

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...