Nico Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Co moze byc przyczyna tego ze gpx 600 gasnie na wolnych obrotach? Na wysokich ciagnie az do odciecia a na wolnych gasnie. Na razie gazniki wyczyscilem i wykrecilem dysze skladu mieszanki na 2 obroty. Swiece zmienilem na inne i jest to samo wiec kupno nowych sobie podarowalem.Ładowanie jest. Zaworow jeszcze nie sprawdzalem.Jakies pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Przede wszystkim blokada ukladu wolnych. Jak czysciles gazniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Co rozumiesz przez blokade ukladu wolnych obrotów?? Gaznikow wprawdzie nie czyscilem w myjce ultradzwiekowej, ale rozkrecilem je w mak wlącznie z dyszami i bardzo dokladnie umylem w benzynie ekstrakcyjnej a na koniec przedmuchałem sprężarką.Nie zmienilo to nic jesli chodzi o wolne obroty.Dodam ze membrany są całe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 To do niczego, bo nie byles w stanie sprawdzic jak dziala uklad wolnych, a benzyna ekstrakcyjna nie wymyje osadu powstalego z rozkladu paliwa. Kup sobie plyn do mycia gaznikow ( carb cleaner ) w spray'u z rurka na koncu puszki, ktora mozesz wsadzic w otwory ukladu wolnych obrotow. Wyjmujesz gazniki, wyjmujesz przepustnice podcisnieniowe ze sprezynami i membranami, zdejmujesz komory plywakowe wykrecasz dysze wolnych i sruby regulacyjne mieszanki na wolnych ( nie gubiac przy okazji oringow i sprezyn ). Tu jest jeszcze taki myk, ze jak masz wersje amerykanska tego moto to te sruby beda zablokowane i najpierw trzeba wywiercic delikatnie blokady zeby sie do nich dostac. W kazdym razie po wyjeciu tego wszystkiego robisz 3 rzeczy: - dmuchasz sprayem z puszki w otwor po srubie regulacyjnej zatykajac palcem miejsce po wykreconej dyszy i masz sprawdzic pojawienie sie rozpylonego cleanera w dwu malych otworkach polozonych w gardzieli gaznika w miejscu gdzie zamyka sie przepustnica obrotowa, - dmuchasz w odwrotnym kierunku - w miejsce po dyszy, a otwor sruby zatykasz palcem, ten sam spray ma sie pojawic w tych samych otworkach, - sprawdzasz droznosc dyszy wolnych obrotow. Do tego nie trzeba rozdzielac gaznikow, jak jest wasko to wyginasz rurke. Sprawdzasz jeszcze jakie luzy na oskach maja przepustnice obrotowe, bo sadze ze moto jest dosc stare i luzy mogly powstac, a z nimi bardzo ciezko miec rowne wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.