r7adek Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam wszystkich. Nie dawno kupiłem cbr 600 f sport. Wyjąłem z niej akumulator, wymieniłem olej i po odpaleniu nie mogę ruszyć gdyż gaśnie mi motor, po drugie poza pierwszym i drugim biegiem nie mam żadnego. Dodam jeszcze że po stronie wlewu oleju dokręciłem dekielek gdyż wydawało mi się że śruby są poluzowane. Proszę o pomoc i z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam wszystkich. Nie dawno kupiłem cbr 600 f sport. Wyjąłem z niej akumulator, wymieniłem olej i po odpaleniu nie mogę ruszyć gdyż gaśnie mi motor, po drugie poza pierwszym i drugim biegiem nie mam żadnego. Dodam jeszcze że po stronie wlewu oleju dokręciłem dekielek gdyż wydawało mi się że śruby są poluzowane. Proszę o pomoc i z góry dzięki. Po zapaleniu silnik pracuje, a jak wrzucisz bieg to gaśnie ?? Jeżeli tak to problem leży w czujniku podstawki bocznej lub w czujniku przy klamce sprzęgła. Sprawdź czy przy obydwóch kable są dobrze wpięte, ew przeczyśc delikatnie styki drobnym papierem ściernym i psiuknij jakiś preparatem do konserwacji styków elektrycznych, może być WD40 lub pochodne. Posprawdzaj jeszcze czy któryś z kabli idących do czujników nie przetarł się o coś lub nie ma zwarcia z masą motocykla. Co do niewchodzących biegów niech wypowie się jakiś mechanik :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam wszystkich. Nie dawno kupiłem cbr 600 f sport. Wyjąłem z niej akumulator, wymieniłem olej i po odpaleniu nie mogę ruszyć gdyż gaśnie mi motor, po drugie poza pierwszym i drugim biegiem nie mam żadnego. Dodam jeszcze że po stronie wlewu oleju dokręciłem dekielek gdyż wydawało mi się że śruby są poluzowane. Proszę o pomoc i z góry dzięki. Musisz sprawdzać biegi przy zapalonym silniku i kręcącym się tylnym kole ( na podstawce). Na postoju będziesz miał tylko 2 biegi 1 i 2 zapinanie wyższych grozi uszkodzeniem wybieraka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 (edytowane) po drugie poza pierwszym i drugim biegiem nie mam żadnego. Te biegi to wbijasz kiedy silnik pracuje? Bo ja nie to jest GIT. Tak sie dlugo produkowalem, ze mnie wyprzedzono:) Edytowane 14 Marca 2009 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 byc może tarcze sprzęgłowe ci sie skleiły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 byc może tarcze sprzęgłowe ci sie skleiły Hihi :biggrin: Mozesz rowinac teorie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.