Skocz do zawartości

Honda CBR 600F1 1991 dlawi sie


tukan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jak w temacie posiadam w/w motorek ktory byl wlasnie bo serwisie i malych modyfikacjach. odrazu dodam iz nie mialem okazji na nim jezdzic zaraz po kupnie bo byl problem z odpalaniem. okazalo sie ze byl to tak zwany FUEL PUMP RELAY. wymienilem go i juz wszystko oki. pozbylem sie wszystkich owiewek lacznie z zegarami. motocykl jest przygotowany do stuntu. pomijam fakt ze zalozylem kaltke itd bo nie ma to nic do rzeczy. zrobilem regulacje zaworow, czyszczenie oraz regulacje gaznikow, nowy filtr powietrza, oleju oraz olej, nowe swiece, nowy plyn chlodniczy, nowe plyny hamulcowe lacznie z czyszczeniem wszystkich zaciskow itd itp. z gory mowie co bylo zrobione zeby wykluczyc podejrzenia starych swiec badz brudnego filtra. motocykl ma zalozona zebatke o okolo 10-15 zebow wiecej tak jak to sie robi w motocyklach do stuntu. znam goscia ktory ma taki sam i wszystko jest oki. moj sie niestety dlawi z samego dolu oraz troche pozniej na wyzszych tez, ale praktycznie nie wyczuwalnie. nie jestem wstanie podniesc go na kolo chociaz przy takiej zebatce nie powinno byc problemu. poniewaz po odkreceniu gazu jest dlawienie sie i bardzo wolna reakcja. dopiero po chwili jak juz poprostu ruszy z miejsca i sie wkreci dlawiac na jakies tam obroty (nie mam obrotomierza dlatego mowie jakies tam) zaczyna sie wkrecac dobrze. jedyne co moge przypuszczac to ze cos z gaznikami. przypuszczam ze poszukam innej osoby zeby zrobila jeszcze raz gazniki, ale wolalbym wziac pod uwage inne mozliwosci jezeli takie sa.

 

ps. dodam iz zostalem poinformowany ze moze to byc brak halotron`a ktory byl w liczniku ktorego ja juz nie mam, ale rozmawialem wczoraj z gosciem ktory ma wlasnie taka cbr`ke i nie ma takiego problemu, a rowniez nie posiada zegarow.

 

dzieki wielkie za jakiekolwiek sugestie

pozdrawiam

 

PS2. sorki za brak polskich znakow, ale mieszkam w anglii i nie posiadam zainstalowanego polskiego ukladu klawiatury na komputerze

Edytowane przez tukan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciagniij gazniki i daj do mycia do warsztatu ktory ma myjke chemiczna, czy ultradzwiekowa. Nie musi byc to warsztat moto, moze byc taki remontujacy male silniki spalinowe.

 

mozliwe ze bede mial osobiscie dostep do takiej myjki. moje pytanie czy mam rozebrac gazniki na czesci pierwsze czy mam je czyscic w jakis inny sposob?? dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest najlepszy sposob czyszczenia, ale myjka ( jesli chodzi o ultradzwiekowa ) nie moze byc zabawka tylko przemyslowa myjka duzej mocy - wowczas to b. dobrze dziala.

Gdybys dal do mycia w myjce chemicznej to czesci gumowe musza zostac nie myte, cala reszta musi byc rozebrana na srubki - gole korpusy osobno, a cala drobnica w specjalnym pojemniczku.

Przygotuj sie ze jezeli gazniki sa malowane np na czarno to po takim myciu farba zniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...