Skocz do zawartości

WR450F, DRZ400


pack84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

Krótka piłka dla tych którzy się w temacie orientują: czy w WR450F oraz DRZ400 da się wymienić łańcuszek rozrządu ZAKUTY? przez ściągnięcie wałków oczywiście. Nie robiłem nigdy z tymi modelami a jest taka potrzeba i teraz takie pytanie - czy sprawa wygląda gładko i prosto jak w przypadku innych singli czy jest jakaś informacja, która może się przydać, jakieś problemy które mogę napotkać ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W WR450F, ściągasz wałki, wcześniej wykręcasz napinacz (i odkręcasz tą śrubę na środku na klucz 10), następnie odkręcasz dekiel magneta, ściągasz magneto, odkręcasz zapłon (tam nic się nie ustawia) i masz już łańcuszek. Nie pamiętam czy wyjdzie bez odkręcania ślizgu. Wymienić na pewno się da bo zawsze tak robiłem ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, więc nie tak samo. To stwierdzenie mogło kogoś wprowadzić w błąd i by ściągał magneto w DRZ.

W DRZ żeby założyć zakuty łańcuch musisz zdjąć kosz sprzęgłowy i odkręcić nakrętkę zębatki na wale i ją zdjąć, do tego celu możesz wykręcić mały dekielek od strony magneta i skontrować sobie na jego śrubie, trzeba pamiętać że na tej nakrętce jest odwrotny gwint (tak mówi serwisówka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...