Bulka Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Zerwałem szpilkę w hornecie, przy kolektorze wydechowym... Również nie dało się jej odkręcić więc poprosiłem mechanika o pomoc. Przyspawał jakąś śrubkę do kawałka szpilki i wykręcił elegancko szpileczkę:) A nową szpilkę kupiłem w hondzie za jakieś 4zł POZDRAWIAM Cytuj http:// www. youtube.com/watch?v=58UQ3PZctuA Passion of motorcycles :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 No dobra, ale na razie nie ma co dyskutowac, kiedy nie wiadomo co jest walniete. Simson, naprawa zerwanego gwintu w bloku japonskiego motocykla nie polega na rozwierceniu na wiekszy rozmiar gwintu, bo material nie jest najciekawszy a miesa malo. Recznie zrobiony gwint bedzie niezbyt wysokiej jakosci. Dlatego lepiej zastosowac ktoras z metod naprawy zerwanego gwintu jak tuleja, czy sprezyna i zastosowanie oryginalnego rozmiaru szpilki. Drugi problem to wieksza szpilka bedzie wymagac szerszej nakretki ktora moze byc za szeroka dla kolnierza rury wydechowej i powodowac trudnosci z dokreceniem jej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 (edytowane) Popsułeś motór, Greedo opowiedz jak zrobiliśmy u mnie. :bigrazz: Ucięliśmy kawałek szpilki, tak żeby nakrętka sięgała, nagwintowaliśmy obie rzeczy i działa ;) Jeśli rozwalony jest gwint w głowicy, to możesz spróbować wywiercić trochę głębiej (nie polecam bez doświadczenia) i nagwintować, albo nagwintować jeśli coś tam jeszcze z materiału zostało. Potem wkręcić na jakiś klej do metalu i będzie trzymać. To jednak ryzykowny sposób. Ja polecam Heli Coile, mam w głowicy właśnie tak powkręcane śruby i nie ma bata żeby się wykręciły. Jeśli to gwint na szpilce, to płaskim kluczem zaprzyj się o nakrętkę i wykręć ją ze szpilki. Potem przymierz czy po ucięciu "nadmiaru" szpilki nakrętka będzie miała się na czym trzymać, nagwintuj i wkręć. Edytowane 7 Marca 2009 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 a więc sprawdziłem. Kręci się nakrętka wraz ze szpilką... Tzn kręci się wszystko... Dzięki za rzeczowe wytłumaczenie co jest nie tak. Teraz wiem ,że sam za to brał się nie będę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.