Skocz do zawartości

Tarcze hamulcowe nowego typu


Rekomendowane odpowiedzi

Dzis wykonałem projekt nowych tarcz hamulcowych dla klienta do motocykla yamaha Wild Star

mysle ze mogą byc konkurencyjne z fabrycznymi.

Wzory i wszystkie detake ogranicz jedynie fantazja!!!

http://alonzoo.pl.tl/Galeria/kat-3.htm

Jak wytne wrzuce foty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Ooo...tarcza ładniusia jest. Kozak. Ale martwią mnie właściwości hamujące takiej tarczy. Dokładniej to powierzchnia hamująca. Czy klocki nie wylecą z zacisku przez te finezyjne otwory w tarczy? :biggrin:

 

A co myślicie o bezpieczeństwie takich dorabianych tarcz? Oczywiście nie ten wzorek z ostatniego projektu ale w ogóle dorabiane tarcze? Są bezpiecznie? Chciałbym komplet tarcz do Electry bo jedną z przodu mam zfrezowaną od źle założonego zacisku ale czy takie tarcze wytrzymają obciążenie? Moto ze mną i pasażerem na pokładzie waży ok.600kg a przedni hamulec ma ciężkie życie u mnie. Tylnego rzadko używam bo i tak ledwo hamuje.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci co ja mysle

Tracze wykonane przeze mnie sa z bardzo dobrego materiału

Jest to nierdzewka stopowa

Finezyjne pocięcie pozwala lepiej odprowadzac ciepło.

Ze wzgledow bezpieczenstwa odradzam je scigom itp.

W elektrze pewnie by się sprawiły ale tonaprawde kredens jest wielki

Nie nastawiam sie na trzepanie kasy ponad wszelką skale wiec ja bym je odradzil.

 

Polecam do wszelkich samodziel i customów

Moje tarcze latają na streetfightcie, customie, trike jako przod i wiele innych.

 

 

konczac wywód samochodowe tarcze są robione z podłego zeliwa a motocyklowe ze zwyklej ulepszonej czarnej stali(napewno rdzewieją)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie tylna tarcza rdzewieje jak szalona. Wystarczy że moto stoi 2 dni na strzeżonym przykryte i tylna tarcza jest cała ruda. Jak się przejadę i użyję hamulca to już jest OK wtedy ale rudy pył zostaje na kole i w okolicy czyli na białym pasie opony który już nie jest biały. :banghead: Przednie tarcze są w miarę OK, nie gniją i nie łapią nalotu szybko ale sa całkiem inne niż tylna. Ta z tyłu wygląda jak od samochodu, pełna, gruba i "fizycznie" wykonana czyli topornie. A że zacisk mi się zapieka z tyłu to już nie raz miałem zagotowaną tą tarczę do fioletowego koloru. A przednią jedną tarczę mam sfrezowaną bo źle zacisk był założony i wycięła mi rowki trochę. W dodatku któraś z nich ma bicie bo czuję przy hamowaniu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolo przednie do trike

mozna sobie na to pozwolic

zwlaszcza ze bedą cisnąć szesciotloczkowe tokico od gsxr :buttrock:

 

ten wzor nie jest na sprzedaz

kazdy kto zamawia u mnie tarcze ma pewnosc ze jego są jedyne

http://alonzoo.pl.tl/Tarcze-hamulcowe.htm

Edytowane przez alonzoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...