Shinigami Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Najlepiej będzie jak pojedzie na warsztat, zrobią mu pomiar i dobierze tłok na wymiar z katalogu. Albo jeszcze lepiej, google.pl hasło "serwisówka KDX 125" i w serwisówce będzie napisane :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 właśnie dokładnie tak, idziesz do warsztatu oni spojrzą zmierzą i powiedzą Ci dokładnie co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o_OutSider Opublikowano 20 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 (edytowane) A tam odrazu warsztat, na jakąś wielką filozofie mi to nie wygląda. Tłok na pewno jest nominalny, przebieg niski wiec zapewne Nicasyl nie jest mocno wytarty. Drogą dedukcji można dojść ze zapewne pasuje kupić tłoka 1 rozmiar większego jeśli nie takiego samego. Zgodnie z rozmiarami podanymi na aukcji tłoków marki Wossner do KDX'a 125 drugi rozmiar wynosi 55,95mm oczywiście zakładając że podana najmniejsza wartość jest wartością nominału (55,94mm). Chodź oczywiście mogę się mylić http://moto.allegro.pl/item567931636_tlok_...125_90_05r.html Edytowane 20 Marca 2009 przez o_OutSider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotre Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 A tam odrazu warsztat, na jakąś wielką filozofie mi to nie wygląda. Tłok na pewno jest nominalny, przebieg niski wiec zapewne Nicasyl nie jest mocno wytarty. Drogą dedukcji można dojść ze zapewne pasuje kupić tłoka 1 rozmiar większego jeśli nie takiego samego. Zmierzyć cylinder to dla Ciebie problem? Jak źle spasujesz to dopiero będzie problem... Za ciasno -> się zatrze. Za luźno nie będzie takiej kompresji i tłok z cylindrem szybciej się wyrobią... Poza tym jesteś pewny że wymiar jest taki sam na całej długości i nie trzeba przypadkiem honować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Zmierzyć cylinder to dla Ciebie problem? Jak źle spasujesz to dopiero będzie problem... Za ciasno -> się zatrze. Za luźno nie będzie takiej kompresji i tłok z cylindrem szybciej się wyrobią... Poza tym jesteś pewny że wymiar jest taki sam na całej długości i nie trzeba przypadkiem honować? Jak zrobi honowanie to zerwie nicasil :) Wg mnie można oddać cylinder najwyżej na wyrównanie progu o ile taki powstał i tyle. @o_OutSider - nie wygląda na filozofię ale jak ktoś nie ma za dużego pojęcia o remoncie to po co ma ryzykować silnikiem ? :wink: No chyba, że użytkownik wie jak korzystać z suwmiarki czy też średnicówki to można próbować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Idz do warsztatu zmierz mikrometrem i będziesz wiedział wszystki inaczej możes sobie zaszkodzić.... a luz to pewnie 6 setek przymajniej zazwyczaj tak jest chociaż... wiadomo mogę sie mylic :) tak czy siak nie znając średnicy nic nie dobierzesz.... a wybór to będzie juz loteria nie dobieranie ;] Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 W starszych moto szło się z cylkiem do sklepu, brało tłok wkładało do cylindra i powinien delikatnie spokojnie na dół schodzić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.