dedmuha_z_domu Opublikowano 6 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 Drobiazg :buttrock: Dla mnie najciekawsze sprzety to te ktore sie nieco roznia od fabrycznej wersji. Nie wszystkie trzeba przerabiac i nie kazdy to lubi, ale intruzy sa bardzo wdziecznym materialem. Ciekaw jestem co wymysliles.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 7 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2004 Nie dużo. Ja bym to nazwał kosmetyką....inne wydechy, bagaznik na tył, przerobione mocowanie blotnika, podnozki, , trzymanie pompy hamulcowej, mocowanie kosy, stelaże pod skawy, kierownica.Obniżanie tyłu zostawiłem na później tak samo jak połki, nowy kalier, siedzenia inne, i migacze inne. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha Opublikowano 7 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2004 Znaczy przedluzyles podnozki i wywaliles ten kawal mela co idzie pod silnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 7 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2004 tak zrobilem trochę inne trzymanie a to gowno wywalilem.... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha_z_domu Opublikowano 7 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2004 :mrgreen: ja akurat lubie ten element i jak sobie myslalem o przedluzaniu /hehe/ to mi bylo go szkoda. pozatym wczesnie zaczelem palic :buttrock: i firmowe podnozki mi stykaja.. na razie, bo kto wie moze jeszcze urosne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 8 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2004 Haha ty kurduplu, a mama mówiła nie pal papierosów.... :buttrock: Widzisz pare paczek za dużo i nie możesz teraz mieć kopyt z przodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 8 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2004 Obniżanie tyłu zostawiłem na później tak samo jak połki, nowy kalier, siedzenia inne, i migacze inneZ tym obniżaniem tyłu to bym się na twoim miejscu zastanowił. Kumpel miał założone inne amortyzatory z tyłu (krótsze) i wypieprzył je po jednym sezonie. Fakt moto wyglądało fajnie ale: jazda po polskich koleinach tak aby nie przytrzeć spodem graniczyła z cudem (gość waży ponad 100 kg) - iskry krzesał non stop, czasami wręcz musiał zsiadać i przeprowadzać moto 8O , no i w górach dzięki tym amortyzatoraom o mało nie zarżnął tylnej opony - przycierała (oryginalna 170). Jest to fajny bajer ale nie na polskie "autostrady".Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha Opublikowano 8 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2004 :buttrock: co robic...chcialem byc dorosly jak bylem maly, to teraz jestem stary-malutki :evil: A na kopyta do przodu i tak kiedys przyjdzie czas... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 9 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 ;) ;) :buttrock: ;) Właśnie odpaliłem i pośmigałem sprzętem....Ale radocha.... Normalnie paszcza mi sie cały czas szczerzy.....A te puste wydechy jak pięknie grają..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha Opublikowano 9 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 Ale brykales vs-em czy zaprzegiem 3kolowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 9 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 VS-em....Moto rozebrałem w listopasdzie i wtedy zmieniłem drogę przelotu gazów wylotowych... Do dziś ich nie testowałem.... Ale super jest. Teraz zaprzęg wchodzi na tapetę. Musze dorobić mocowania wydechów.... :buttrock: Co by się nie poobrywały na kolektorach... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha Opublikowano 9 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 Fajowo ,zazdroszcze qrna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 17 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2004 HejZa 2-3 tygodnie zostanę szczęśliwym posiadaczem Intruza 1.4. :flesje: Ponieważ w głowie mam sporo pomysłów na temat przeróbek mam kilka pytań. Czy ma ktoś opinię na temat zestawu do zwiększenia pojemności w Intruzie do 1,8l ? Taki zestaw jest ponoć dostępny u Olka w Bielsk. Czy w skład wchodzą tylko odpowiednie tłoki, a może tuleje, bądż też odpowiednie dysze? Słyszałem że 1,8 intruder z Dynojetami i K&N filtrami potrafi robić niezłe niespodzianki np chcąc przyśpieszyć w zakręcie przy powiedzmy 100 km/h "dupa" potrafi nieżle uciec, a w trasie można palić gumę. Nie wiem czy o to mi chodzi...Chciałbym obniżyć trochę motocykl.Czy ktoś stosował krótsze i twardsze sprężyny do teleskopów przednich z Louisa? Co można dać na tył? Akcesoryjne krótsze teleskopy są dość drogie, może podchodzą z innych modeli?pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dedmuha Opublikowano 18 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2004 no to gratulacje - trudno lepiej wybrac :mrgreen: O rozwiertach nic nie wiem; ciekawe czy nie skraca to zywotnosci silnika..obnizanie jest fajne, ale w warszawce to by sie na fajnej optyce skonczylo bo krawezniki sa czasem dla normalnego za wysokie :) za to na pewno przydatne jest utwardzenie zawieszenia. ja to zrobie na pewno. moze dodatkowa polka nad blotnikiem, tylko tyrzeba by pokombinowac zeby nie oszpecic..milego kulania :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Jak już to do 1.6 ale nie proponuje....W louisie mozesz kupic amorki do tylu za 50 euro komplet....Pojezdzij oryginalem a potem bedziesz wiedzial co chcesz zmieniac i czy wogole chcesz cos zmieniac :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.