antek83 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Witam! Tak jak w temacie, jak wyregulować amorka do normalnej jazdy dziennej i czasem na gume :). Skąd mam wiedzieć czy jest wystarczająco podkręcony? Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 ciężko mi to określić (śrubka do regulacji i tyle), chodziło mi o to czy jakoś można to wyczuć, że jest optymalnie ustawiony. Słyszałem np. o przypadkach kiedy za mocno skręcony amorek utrudniał manewry w prędkościach parkingowych i gleby, albo za słabo i wtedy shimmy po gumce. Stąd też moje rozważania jakie powinno być optimum w odczuciach, jeździe, zachowaniu motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Lutego 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Oczywiście, że jak za mocno skręcisz (o ile masz dobry amortyzator), to wyglebisz. Na miasto ustaw dość słabo napięty, dopiero na tor skręca się mocno, i to wtedy, gdy ruszasz na wprost, bez jakiś zbędnych manewrów parkingowych. U mnie w Ohlinsie jeżdżę po mieście mniej więcej na 4-5 stopniu, na torze 12-13, przy 15-stopniowej regulacji. Zresztą tu wiele zależy od miejsca mocowania amortyzatora, marki, modelu. Różnie to wychodzi w praktyce. Najważniejsze, aby nie łopotała Ci kierownica podczas jazdy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Dzięki za porady, przyjdzie kiedyś ciepełko to powalczę metodą prób i błędów i zobaczymy w "praniu" Dzięki za porady, przyjdzie kiedyś ciepełko to powalczę metodą prób i błędów i zobaczymy w "praniu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 W 600 K6 jest jakiś tam fabryczny amorek skrętu, chyba że został wymieniony na coś lepszego. A oto kilku znanych mi producentów: Ohlins, Arrow, Hyperpro, Scotts, LSL , której firmy posiadasz ? Do gumy ustawia się w miarę dużą siłe tłumienia, aczkolwiek bez przesady, do jazdy po mieście ustawiasz w miarę niedużą siłę tłumienia, powiem tak że każdemu pasują inne ustawienia i powinno się dobierać je indywidualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Dokładnie, jest fabryczny. Pewnie jest tak jak mówisz, muszę trochę pojeździć żeby się przekonać. Pytałem bo tak naprawdę nie wiem czy on już tłumi czy jeszcze nie :-). Wiem, że fabryczne amorki są "średnie" ale 1 raz mam amorek skrętu i chciałem wiedzieć coś więcej. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Lutego 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 W tym modelu fabryczny amortyzator w ogóle miał regulację ustawienia siły tłumienia? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 W tym modelu fabryczny amortyzator w ogóle miał regulację ustawienia siły tłumienia? pzdr nie ma regulacji. mozna zmienic olej jak ktos sie uprze ale tlumienie jest calkiem OK do spokojnej jazdy :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Lutego 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Zatem jak autor tematu chce regulować amortyzator, który regulacji nie ma...? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antek83 Opublikowano 18 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam! właśnie byłem w garażu i sprawdziłem i faktycznie przyznaję rację (nie bijcie :-) :notworthy:) ten amorek nie ma regulacji. Zmyliła mnie śrubka, taka na imbusa... I tak dziękuję za podpowiedzi jak zmienię amorek na lepszy wtedy podpowiedzi się przydadzą :-) Pozdrawiam!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.