pawlicho1 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Cześć mam zamiar wymienić uszczelniacze przedniego zawieszenia w mojej tt 600 r. juz jakiś czas temu pociekło mi z lewej lagi ale ostatnio jakby dziwnie się prowadzi, Znalazlem na allegro uszczelniacze http://moto.allegro.pl/item542641735_uszcz...amaha_inne.html ale nie jestem pewny co do ich jakości, nie mam też pojęcia jaki olej wlać i ile. Na niemieckiej stronie zlalazlem instrukcje jak wymienić uszczelniacze jest sporo zdjęc jak to zrobić wygląda to na dość skąplikowaną operacje, nigdy jeszcze nie grzebalem przy zadnym zawieszeniu zawsze tylko silnik, ale jak by ktoś mial jakieś pomocne wskazówki to bardzo prosze o pomoc. -czy uszczelniacze z tej aukcji są ok? -jaki i ile oleju do każdej goleni? -czy oprucz tych uszczelniaczy i oleju potrzebuje coś więcej do tej operacji?(gumy osłaniające mam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Witam ja polecam uszczelniacze dobre, firmowe, 2 wargowe. Mi niestety przy aftermakowych ciekło dopiero dobrej jakości 2 wargowe i jak na razie 2 lata i nic się itp. I tu uwaga !!! nie wiem czemu ale w sklepach typu klasa jak i na aukcjach allegro uszczelniacze maja wymiar 43mm ! uważaj na to, TT600R ma 46mm uszczelniacze pasują od ZXR-9. Rozbiórka: pewnie patrzyłeś na niemiecką stronę…wszystko ok. ale on to robi teoretycznie ze zlej strony od dołu odkręca śrubę ‘1’. Jak nie puści to kreci się razem z nia element ‘2’ wtedy można ścisnąć zawieszenie aby sprężyna napierała na element ‘2’ i wtedy może puści 1. Jeśli już ja odkręcisz to wyciągasz zabezpieczenie uszczelniacza i energicznie rozdzielasz lagę od rury prowadzącej. Uszczelniacz musi wyjść z lagi. Skręcanie odwrotnie i tu znowu problem, bo śruba nr 1 może znów nie mieć ochoty się dokręcić i element 2 może się obracac. (śruba 1 wkręca się w element 2)] Teraz tak bardziej poprawnie, ale ta operacja wymaga specjalnego klucza.(jeśli chcesz rozebrać wszystko) (można go dorobić przy odrobinie samo zaparcia) wiec tak odkręcasz śrubę ‘3’ rura nośna się opuszcza wtedy odkręcasz ‘4’ od elementu ‘3’..wyciagasz sprężynę. Usuwasz zabezpieczenie uszczelniacza i już możesz energicznie rozdzielić lage od golenia…..nie wiem czemu ludzie odkręcają od dolu….a żeby rozebrać cely zawias to tu potrzebny specjalny klucz który przychodzi tu ‘5’ i wtedy odkręcić można 1 od 2 bądź dokręcić, nic się nie obraca żadne ściskanie kombinowanie itp. Jaki olej poszperaj ja już nie pamiętam bo mam manuale od ttre ale tam inny zawias i inne wartości pozdr http://img213.imageshack.us/my.php?image=beztytuuuh7.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 615cm3 na lage http://www.sklep.motocykle.pl/index.php?pr...26b02e38748bcc6 i takie polecam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Jak kolega wyżej ARI.108, i jak masz zniszczone uszczelniacze zewnętrzne to także ARI.088. W http://sklep.scigacz.pl są po 37 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.