cineq Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Na początku chciałbym wszystkich powiatać - to mój 1 post na forum, sporo już czytałem i dowiedzialem się, jednak nie na każde pytanie znalazłem odpowiedź. Od pewnego czasu zauważyłem, że coraz więcej kupuje Gsxry Olejaki w Polsce, za granicą zwłaszcza na zachodzie już od dawien dawna była taka moda, a teraz ceny niejednokrotnie przerobionych motocykli sięgają kosmicznych sum. Są używane do stuntu.. do zlotów, do strzelania z opon... (zażynania). Jednak ja zastanawiam się nad tym, czy celowe jest kupno tegoż motocykla, mówiąc wprost analizuje ze względu głównie na gotówkę ale nei tylko 4 modele motocykli Honda Cb500, CBR 600 F2, oraz olejaki 750, 1,1. Honda chodzi mi po głowie ponieważ mało pali, jest lżejsza, również mało awaryjna, i chyba łatwiej dostać w/w modele w dobrym stanie za rozsądne pieniądze.. Jednak jest to coś, a mianowicie że to Honda, czyli spokój i stateczność.. nie daje takiej frajdy jak stare olejaki, którymi jeżdżąc walczy się - czyli są emocje. Suzuki i tu się zaczynają pytania, są to już stare motocykle.. Czytałem wiele for i wypowiedzi na temat olejaków, pytałem "znawców" z różnych forów, niektórzy odradzali, niektórzy nie.. CZy jest jakąś szansa kupić motocykl około 20 letni w jako tako dobrym stanie za rozsądną cene ? Oczywiście przeglądając allegro widze same wynalazki.. ale może zdarzają sie rodzynki ?Czytałem, że najbardziej wytrzymałe są gsxry 86-87 - czy to prawda? jeśli tak to jaka jest róznica w budowie silnika między tymi a nowszymi - czemu zawdzięczają większą wytrzymałosć? Czy ktoś rzeczowo może przedstawić sprawę.. ? Czy spalanie oleju około 0,5 l oleju na 1000 km jest normalnym zachowaniem ? Tak samo nierówne obroty na zimnym silniku ? Spalanie benzyny na poziomie 8-10 L ? Czy istnieje możliwość aby posiadacze takich gsxrów 750, 1,1 olejaków mogli by mi przybliżyć temat oględzin motocykla i na co zwrócić uwagę na żywo ? Jeżeli ktoś mógłby z okolic Warszawy, Siedlec, Lublina, to oczywiście oprócz satysfakcji zapewniam porządną flachę ! Czy może odradzacie bo czeste regulacje i w ogóle kloc, sypie się jak i .. odpuścić sobie tylko kupić lekką i spokojną Hondkę .. ? Za wszelkie opinie będe wdzięczny! Pozdrawiam Marcin S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Poczytaj na stuntpoland o olejakach - to ci powinno pomoc. Moja rada - kupic tanio i odbudowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cineq Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Poczytaj na stuntpoland o olejakach - to ci powinno pomoc. Moja rada - kupic tanio i odbudowac. Czytałem tam wszystko.. Jednak zadać tam pytanie to można tylko i wyłącznie zostać zrównanym z blotem.. Rozmawiałem z człowiekiem znanym z "zażynania" olejaków, odradził popierając tym że tym silnikom trzeba poświęcić bardzo bardzo dużo uwagi, regulacjom itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.