Zaqs Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam, mam pytanie, odnośnie modułu zapłonowego. A mianowicie, wiem , że mam wymieniony CDI na jakiś inny niż oryginał, ale nie wiem konkretnie jaki, i tu moje pytanie, chcąc zmienić moduł na jakiś lepszy (cytaj sportowy) żeby mi się skut szybciej kręcił, czy muszę też wymieniać inne elementy? bo nie wiem czy jak zmienie sam moduł to czy by się przydało cycek, wał i inne duperele wymienić, czy to na oryginale by mogło smigać bez problemowo. I mniej więcej jaki to byłby przyrost spalania i osiągów. Pozdro Zaqs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 jesli moduł nie jest zablokowany to nie opłaca się go wymieniać bo nie odczujesz zbytniej różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Moduł jest praktycznie ostatnią rzeczą którą się wymienia przy tuningu !!! Sportowy moduł nie ogranicza obrotów a więc na oryginalnych łożyskach i wale długo nie pośmigasz. Kolejność tuningu wydech -> wał + łożyska -> cylinder + moduł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaqs Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) Aha, w takim razie dzięki za szybką odpowiedź. Myślałem, że coś przez zmianę modułu wskuram, ale jak nie da rady to się nawet nie bawię z tym, szkoda czasu i pieniędzy w to wkładać. A korzystając z okazji, nie chce zaśmiecać forum. Mam pytanie co do dzwonu sprzęgła, bo jest ono troche nie ciekawie wyglądające, nie było od nowości wymieniane, a już jest 31000Km nabite, czy jak zmienie sam dzwon to nie będzie się on tak grzał i czy będzię się zbierał lepiej na początku, bo jak jest zimny leci jak wariat do 80, ale po 5min jazdy rusza jak ślimak, rolki mam zmienione na 3.5g (oryginaly chyba 7.5) i oczywiście mam sportowy tłumik. czy może lepiej wymienić całe sprzęgło, albo dzwon, sprężynę centralną i sprzęgła? czy poprawiłoby to zrywność? Edytowane 10 Lutego 2009 przez Zaqs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Objawy spalonego dzwonu to przebarwienia koloru fioletowego na obierza i szarpanie przy starcie. Jeśli masz kasę i tak to robi się profesjonalnie to zmienia się całe sprzęgło. Dzwon okładziny itp. Jeśli wymienisz sam dzwon na nowy to nie powinien się grzać. To jest normalnie zużywająca się część. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaqs Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Ok. dzięki za pomoc, jutro skut jedzie na warsztat, i zmieniają całe sprzęło z wyważaniem rolek, i dopasowaniem sprężyn, zobacze jak będzie smigał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.